וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה (או מי) שיציל את רשת?

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 15:59

לוואלה! ברנז'ה נודע כי אורי שנער, לשעבר מנכ"ל קשת וכיום דירקטור ברשת, מונה לאחרונה ל"פרויקטור אסטרטגיית התכנון" של רשת 13 וחברת החדשות שלה. שנער החל במפגשים גם עם מנכ"ל חברת החדשות אבירם אלעד

שנער זוכה לאמון מנציג דיסקברי, השותפים החדשים והדומיננטיים ברשת, וההערכות הן כי שאיפותיו גבוהות בהרבה בערוץ, זאת כאשר ברקע מעמדו השביר של בלווטניק בצל המלחמה באוקראינה

האם זה מה שיציל את רשת 13? אורי שנער, לשעבר מנכ"ל ויו"ר קשת וכיום דריקטור ברשת, מונה לאחרונה ל"פרויקטור אסטרטגיית התכנון" של רשת וחברת החדשות שלה, המדשדשת בנתוני הצפייה. עוד נודע כי גם הפרסומאי גדעון עמיחי נשכר על ידי הערוץ, והשניים החלו במפגשים עם בכירים בערוץ, בהם מנכ"ל חברת החדשות אבירם אלעד.

לאחרונה הוערך בוואלה! ברנז'ה כי שנער ימונה למחליפו של בן טל. כזכור, לפני כשבועיים הודיע מנכ"ל רשת 13 בן טל על עזיבתו, כאש ברקע מחלוקות בין השניים וטענות למעורבות יתר בניהול הערוץ. יצוין כי דפוס דומה אירע לטופולסקי גם עם קודמו של בן טל, יוסי ורשבסקי וכן עם מנכ"ל חדשות 13 לשעבר גולן יוכפז.

שנער זוכה לאמון מנציג דיסקברי, השותפים החדשים והדומיננטיים ברשת, וההערכות הן כי שאיפותיו גבוהות בהרבה בערוץ, זאת כאשר ברקע מעמדו השביר של בלווטניק בצל המלחמה באוקראינה. בארה"ב ובבריטניה מתגברות הדרישות לפגוע בנכסי לן בלווטניק, שהרוויח מיליארדים ברוסיה.

אורי שנער. ברק פכטר, ברק פכטר
אורי שנער/ברק פכטר, ברק פכטר

אורי שנער נחשב לאחד הוותיקים בתעשיית הטלוויזי המקומית. הוא הצטרף להקמת ערוץ 2 הניסיוני בשנת 1987, ושימש כמנהל התוכניות שלו עד פרסום המכרזים לערוץ 2 המסחרי ב-1992. במהלך שנים אלה הקים את מערך התוכניות והשידורים של הערוץ, כמו גם ניהל ויזם תוכניות ואת תפיסת השידורים של הערוץ. ב-1995 מונה לתפקיד מנכ"ל שידורי קשת (אחת משלוש הזכייניות של ערוץ 2 המסחרי בישראל) ועמד בראש חברה זו במשך 10 שנים עד שנת 2005. בשנים הראשונות כיהן במקביל גם בתפקיד מנהל התוכניות. שידורי קשת הייתה מצויה אז בהפסדים וב-1996 הצליח להפוך אותה לרווחית.

ב-1998 הקים שנער בשותפות חברה עם בעלי המניות של קשת. במסגרת שותפות זו הקים את ערוץ ביפ, ושימש כיו"ר שלו. שנער יזם גם את "קשת פורמטס" שהייתה הראשונה למכור תוכן ישראלי לעולם - תוכנית "הכספת" הייתה הסנונית הראשונה שהפכה להצלחה בינלאומית ונמכרה לכ-25 מדינות בעולם. ב-2005 הוביל שנער את קשת למכרז בו זכתה בזיכיון הנוכחי. באותה שנה התגלעו חילוקי דעות בין שנער לבין בעלי המניות שבעקבותיהן תבע שנער את קשת בפברואר 2006. על פי פרסומים באמצעי התקשורת, הצדדים הגיעו ב-2008 לפשרה במסגרתה קיבל שנער סכום של 8-10 מיליון שקל.

טרם התקבלה תגובת רשת לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully