וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת מחפשת: מי יהיה מנהל מערך הדיגיטל של המשכן?

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 17:33

שני מכרזים המיועדים לתעשיית היח"צ והניו מדיה יצאו לדרך - מנהל/ת מערך ועורכ/ת ראשית דיגיטל ומשנה לעורכ/ת אשר ינהלו את מערך הניו מדיה של משכן הכנסת. וואלה! ברנז'ה עם הפרטים

בווידאו: ככה התחילה המהומה, עוד במליאת הכנסת/ערוץ הכנסת

שני מכרזים המיועדים לתעשיית היח"צ והניו מדיה יצאו לדרך - מנהל/ת מערך ועורכ/ת ראשית דיגיטל ומשנה לעורכ/ת אשר ינהלו את מערך הניו מדיה של משכן הכנסת. לאחרונה השלימו בדוברות הכנסת גיוס של 5 דוברים חדשים שמצטרפים לצוות מערך הדוברות הכולל דוברי ודוברות וועדות, מליאה, טקסים ואירועים, קשרי חוץ, ממ"מ, יוזמות וחדשנות לצד צלמי המשכן.

על פי המכרז שפרסמה הכנסת יצטרכו הזוכים "להתוות מדיניות יצירת תוכן, ניהולו, והפצתו ברשתות החברתיות, לרבות קביעת אסטרטגיה לשיווק דיגיטלי אפקטיבי וממוקד לקהלי יעד מגוונים, ניהול תדמית, ניהול קמפיינים, הצבת יעדים ומטרות למימושם, קביעת סדרי עדיפויות, גיבוש תוכנית עבודה ונהלים. לצורך כך לזוכים תהיה אחריות לניהול האסטרטגיה הדיגיטלית של הכנסת, לקביעת מדיניות וגיבוש נהלים להפצת תוכן דיגיטלי ולקביעת הפלטפורמות הדיגיטליות וסוגי המדיה שישמשו את הכנסת להפצת תכנים כגון תסריטים, סרטונים וכתבות וידיאו".

בכנסת הדגישו כי השניים יתוו כללים והוראות בדבר שימוש עובדי המערך בכלל האמצעים העומדים לרשותם: אולפן, שידורים חיים על ידי גורמים בכנסת או מחוצה לה, קמפיינים ו"אחריות כוללת לחשיפה ולפרסום באמצעות פלטפורמות דיגיטליות מתקדמות של העשייה הפרלמנטרית, לרבות הצעות חוק, דיונים בוועדות, דיונים והצבעות במליאה, שאילתות והצעות לסדר-היום".

דובר הכנסת שמוליק דהן. דוברות הכנסת/עדינה וולמן,
דובר הכנסת שמוליק דהן/דוברות הכנסת/עדינה וולמן

בכנסת נקבע כי תנאי הסף להתמודדות במכרז למנהל המערך יצריכו תואר אקדמי ממוסד להשכלה גבוהה בישראל או מוסד להשכלה גבוהה בחו"ל כאשר דרישת הניסיון לבעלי תואר ראשון יהיה 5 שנות ניסיון מוכח בתחום עיסוק המשרה, כגון תחום התקשורת, דוברות, יחסי ציבור, ומתוכן לפחות שנתיים בניהול מערך דיגיטל באתר חדשותי גדול, או בניהול מערך דיגיטל של מערכות תקשורת גדולות, או בניהול מערך דיגיטל של ארגונים בסדר גודל דומה ולבעלי תואר שני 4 שנות ניסיון.

השניים יעבדו בכפיפות לדובר הכנסת ומנהל מערך הדוברות שמוליק דהן, שאמר: "שני המכרזים שפורסמו מהווים תוספת כוח משמעותית למערך דוברות הכנסת ויאפשרו לו להגיע לקהלים רבים נוספים באמצעות עולמות הניו מדיה. אנחנו מחפשים את הטובים והטובות ביותר לתפקיד ויש בכוונתנו להקים מערך ניו מדיה מהמובילים בארץ. כיום דוברות הכנסת פועלת בהצלחה גם מול זירות הדיגיטל אך כדי להגיע לשיאים חדשים יש לגייס את אנשי הניו מדיה החדשניים ביותר שרוצים להשפיע באחד המקומות המרכזיים בשירות הציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully