וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנים של יריבות - אבי ואבי משלבים כוחות: FREETV תשתף פעולה עם פרטנר

עודכן לאחרונה: 20.3.2022 / 10:08

פרטנר חתמה עם FREETV של קשת ו-RGE על הסכם בלעדי, במסגרתו תציע FREETV שירות על בסיס תשתית הסיבים האופטיים של פרטנר. מנכ"ל פרטנר אבי צבי היה במשך שנים יריב של מנכ"ל קשת אבי ניר, כאשר עמד בראש רשת

קבוצת התקשורת פרטנר הודיעה היום (ראשון) כי חתמה עם FREETV, חברת הסטרימינג החדשה של קשת ו-RGE, על הסכם בלעדי, במסגרתו תציע FREETV את שירותי הסטרימינג שלה כחבילה משולבת (באנדל סיב-סטרימינג) על בסיס תשתית הסיבים האופטיים של פרטנר.

כזכור, מנכ"ל פרטנר אבי צבי היה במשך שנים יריב של מנכ"ל קשת אבי ניר, כאשר עמד בראש רשת.

שירות FREETV הינו שירות סטרימינג אפליקטיבי שיוצע לכלל צרכני הטלוויזיה בישראל וזאת על גבי תשתית האינטרנט הקיימת. בנוסף, שיתוף פעולה זה יאפשר ל-FREETV להציע לצרכני הקצה שירות פרימיום המשלב את 'פרטנר פייבר', שירות האינטרנט המהיר והיציב של פרטנר, יחד עם שירות הסטרימינג של FREETV והכל בחבילה אחת ובתמחור שבחברה מגדירים כאטרקטיבי.

ההסכם בין הצדדים נחתם לשלוש שנים, ולאחר מכן צפוי להתחדש בכל שנה באופן אוטומטי. לצורך מתן שירותי הבאנדל תקים FREETV ספק אינטרנט (ISP). עד היום פרסה פרטנר כ-740 אלף משקי בית ברחבי הארץ, מתוכם כ-225 אלף מנויים לשירות. עד סוף 2022, צופה פרטנר להגיע לכמיליון משקי בית פרוסים.

אבי צבי מנכ"ל פרטנר. ישראל שם טוב,
מנכ"ל פרטנר אבי צבי/ישראל שם טוב

בשבוע שעבר חשפה FREETV חלקים גם מאסטרטגיית התוכן שלה, וחתמה על הסכם שיתוף פעולה ראשון בתחום התוכן עם חברת WOT - חברת ההפקה המשותפת של גולן יוכפז, אולפני הרצליה והמנכ"לים המשותפים אפרת דרור ויואב פרץ.

עבור FREE TV מדובר בהתחמשות משמעותית לקראת ההשקה הצפויה במחצית השנייה של 2022, כאשר הצילומים יחלו בסביבות חודש מאי. יש לציין שכחברת סטרימינג, FREETV לא מחויבת להשקיע בתוכן מקומי, ולמרות זאת הצעד הזה מסמן על כוונתה להשקיע בהפקות מקור גם בהמשך.

ההכרזה באה אחרי שהתמחור המשוער של FREETV כבר דלף ומוערך כזול יותר מזה של המתחרות yes והוט. ב-FREE TV יספקו גם את חבילות התוכן של ענקיות התוכן הבינלאומיות נטפליקס, אמזון, דיסני פלוס ואחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully