וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת המונדיאל גיוס נוסף לכאן דיגיטל: ראש אגף מוצרים חדש

עודכן לאחרונה: 19.4.2022 / 10:07

אחרי שנפרד מתפקיד ראש מערכת החדשות בהארץ, תמיר כהן מצטרף לכאן דיגיטל בתפקיד ראש אגף מוצר והפצה וסגן מנהל חטיבת הדיגיטל תומר ברנד. זהו מינוי שלישי של ברנד מאז נכנס לתפקידו

תמיר כהן. יח"צ,
תמיר כהן/יח"צ

תמיר כהן, ששימש עד לאחרונה כראש מערך החדשות בהארץ, מצטרף לכאן דיגיטל בתפקיד ראש אגף מוצר והפצה וסגן מנהל חטיבת הדיגיטל - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. כהן יחליף את אסא ארבל שהוביל את אגף המוצרים מאז הקמתו.

כהן משמש במשך שנים כמנהל בכיר, איש דיגיטל ועיתונאי. הוא מגיע לתאגיד לאחר יותר מעשור בשורת תפקידי עריכה בכירה, ניהול ודיגיטל ב"הארץ". בתפקידו האחרון עמד בראש מערכת החדשות של האתר והעיתון וניהל מערך של כמאה איש, הכולל כתבים, פרשנים, עורכים, משכתבים ואנשי דיגיטל. בתפקידיו הקודמים היה רכז הכתבים וראש דסק חדשות של הארץ.

במהלך עבודתו ליווה כהן את המעבר החד שעשה הארץ עם שימת כובד המשקל והתקציבים של העיתון בדיגיטל והקים את דסק הסטוריטלינג.

כהן יוביל בין היתר את כל מוצרי הדיגיטל של המונדיאל, את המעברים לפלטפורמות חדשות ואת כל נושא החדשנות הדיגיטלית בחטיבה. בשבוע שעבר הודיעה חטיבת הדיגיטל של כאן, על שני גיוסים חדשים באגף התוכן והסושיאל - רות אלבז ועידו קנר.

תומר ברנד, סמנכ"ל חטיבת הדיגיטל אמר לוואלה! ברנז'ה: "תמיר כהן הוא עיתונאי מעולה ולצד זאת מנהל מוכשר ובעל החזון הדיגיטלי שאנחנו צריכים. כיף גדול שהוא מצטרף אלינו".

  • עוד באותו נושא:
  • הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully