וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכלכליסט - לתאגיד: אורן רייס יעמוד בראש הדיגיטל של כאן חדשות

עודכן לאחרונה: 27.4.2022 / 15:18

רייס מונה למנהל הדיגיטל של כאן חדשות, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. יחליף את תומר ברנד, שמונה לאחרונה לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל של התאגיד. בתפקידו האחרון שימש מספר חודשים כראש מערכת החדשות של אתר כלכליסט

אורן רייס (49) מונה למנהל הדיגיטל של כאן חדשות, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. רייס יחליף את תומר ברנד, שמונה לאחרונה לתפקיד סמנכ"ל הדיגיטל של התאגיד, והוא ינהל את כל פלטפורמות הדיגיטל והסושיאל של כאן חדשות, התוכן החדשותי באתר כאן ויהיה אחראי על פיתוח תוכן חדשני ושילובו בפלטפורמות השידור הנוספות של החטיבה (כאן 11, כאן רשת ב). בתפקידו האחרון שימש רייס כראש מערכת החדשות של אתר כלכליסט לתקופה קצרה של מספר חודשים, ולפני כן שימש שנים ארוכות במגוון תפקידים באתר ynet, בו נמנה עם צוות ההקמה ושימש כראש מערכת החדשות. בנוסף, רייס נמנה עם מקימי חדשות 10 שם שימש כעורך משנה של המהדורה המרכזית.

אגף הדיגיטל בחטיבת החדשות אחראי על יצירת התוכן לאתר כאן והניהול השוטף של הנכסים הדיגיטליים וביניהם: חשבון היוטיוב החדשותי הגדול בישראל עם כ- 420 אלף מנויים, עמוד פיייסבוק עם כ-750 אלף עוקבים, וחשבון טוויטר עם כ-160 אלף עוקבים. בשנה האחרונה היו בכאן חדשות הראשונים להשיק מספר מהלכי סושיאל, כחלק מאסטרגיה חטיבתית להנגיש את החדשות לקהל צעיר, ביניהם השקת עמוד טיק-טוק חדשותי עם 135 אלף עוקבים והסכת אקטואליה יומי בשם "עוד יום".

אורן רייס. באדיבות המצולם, באדיבות המצולמים
אורן רייס/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולם

אורן רייס: "שמח להצטרף לנבחרת החדשות המצוינת והמובילה של כאן ומודה לברוך שי על האמון. אני נרגש לקראת האתגר המקצועי ובטוח שנמשיך להוביל בזכות הצוות המשובח והדרך שהתווה קודמי בתפקיד"

ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות: "אני מברך את אורן על המינוי. הדיגיטל הוא אגף מרכזי וחשוב בחטיבה ואורן הוא איש מקצוע בעל הרקע והיכולות המתאימים על מנת להמשיך ולהוביל את המחלקה למצוינות ולחדשנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully