וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שתי תוכניות: "אלוהי המוסר" של אתי כרייף יורדת מהאוויר

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 19:46

תוכנית הרדיו של השופטת בדימוס ברדיוס 100 FM לא תמשיך בשידוריה, זאת על רקע תלונות מאזינים ומחאת רשת. בשבוע שעבר אף הגיש ארגון העיתונאים תלונה לרשות השנייה על תקרית בה איפשרה לטענתו כרייף הסתה בשידור נגד כתבת גל"צ הדס שטייף

תוכנית הרדיו של השופטת בדימוס ברדיוס 100 FM לא תמשיך בשידוריה, זאת על רקע תלונות מאזינים ומחאת רשת נרחבת. התקרית האחרונה, כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, אירעה בשבוע שעבר, כאשר ארגון העיתונאים והעיתונאיות פנה ליו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו עדן בר טל בדרישה להטיל קנס על תחנת רדיוס בשל התבטאויות שהושמעו בתוכניתה, כשמאזינים קראו להעמיד בפני כיתת יורים את עיתונאית גל"צ הדס שטייף, ללא כל התנערות או גינוי של כרייף מהדברים.

"באף אחת מהשיחות כרייף לא הסתייגה מהדברים, או העירה לדוברים שדבריהם הם דברי הסתה ישירים נגד הדס שטייף. באף אחת מהשיחות היא לא הסתייגה, ביקשה מהדוברים להתנצל או לחזור בהם מן הדברים החמורים", כתבו בארגון.

גם טרם התוכנית התמלאה הרשת בתגובות מאזינים זועמות. "אהבתי מאוד את התחנה שלכם ובמיוחד את המוזיקה. מחקתי את האפליקציה ולא אאזין יותר", כתבה אחת מהן. אחרת הוסיפה: "רק עוד הוכחה שלהתקדם בחיים צריך, לשקר, לבגוד, לנאוף, לרמות, לגנוב, ולדרוס אנשים בדרך". דברים ברוח זו נכתבו במאות תגובות אחרות.

אתי כרייף. רפי זרנגר,
אתי כרייף/רפי זרנגר

דוד בן בסט, מנכ"ל רדיוס FM100 מסר אחרי תקרית שטייף בתגובה: "אני מגנה בכל תוקף, באופן ברור וחד משמעי, את הדברים שנאמרו על ידי המאזינה על הדס שטייף. אמירות כאלה אין להן מקום וראויות כאמור לגינוי חריף. אני מוסר את התנצלותי בפני העיתונאית הדס שטייף". על פי פרסום של ערן סויסה בישראל היום, בתחילת השבוע זומנה השופטת לשעבר לשיחה עם בעלי התחנה, דוד בן בסט, ובסיומה החליטו שני הצדדים להיפרד.

מאתי כרייף נמסר בתגובה: "כמובן שכל הקשור בי, מעורר מיד את הגברת שטייף או מי מטעמה בחיפוש אינסופי גם במחיר של הצגת חצי אמת. הרי בתגובה לביטוי אלימות שאינו אלא סלנג בעל משמעות ציבורית, שנאמר על ידי מאזינה, הגבתי שאני וודאי מגנה בכל ליבי ומאודי אלימות מכל סוג ואין בכלל שאלה, אך מזה בחרו להתעלם בתלונה מטעם ארגון העיתונאים. מזל שקיימת הקלטה בה שומעים את דבריי מפורשות. לא אתן יד לפגיעה בתחנה הנפלאה והעומד בראשה דוד בן בסט ועל כן בשיחה בינינו החלטתי כי התוכנית מייצרת יותר מדי אמוציות ועל כן נפרד כחברים. אמשיך למצות כישרון ויכולת בכל תחום שאמצא לנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully