וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסנדק של הפודקאסטים" איירה גלאס מגיע לישראל

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 17.5.2022 / 8:47

השדרן הראשון שזכה בפרס פוליצר, המנחה, הממציא והמפיק של תוכנית הרדיו This American Life שהפכה גם לאחד הפודקאסטים המואזנים ביותר בארה"ב, יגיע לביקור רשמי ראשון בישראל

איירה גלאס, המכונה "הסנדק של תרבות הפודקאסטים", מגיע לביקור בישראל. גלאס הוא המנחה, הממציא והמפיק של תוכנית הרדיו This American Life שהפכה גם לאחד הפודקאסטים המואזנים ביותר בארה"ב, עם יותר מחמישה מיליון מאזינים לכל פרק בתוכנית.

גלאס הוא השדרן הראשון שזכה בפרס פוליצר על התוכנית על מצוינות בשידור ובעיתונות והשפעה על סדר היום הציבורי. אחד האלמנטים המזוהים עם התוכנית הוא שני פודקאסטים אייקונים שנלווים אליה: "Serial" ו-"S-Town". פרקי הפודקאסטים מספרים סיפורים אמיתיים בצורה קולנועית, כמעט ויזואלית. גלאס עצמו הפך לשם דבר בתחום התקשורת והשתתף בתפקידי אורח בסרטים וסדרות טלוזיה שונות, ביניהן "משפחת סימפסון" והסרט "אושיין 8".

הוא יגיע לישראל לביקור רשמי ראשון שיתקיים ב-22 ביוני במוזיאון תל אביב, במסגרתו יקיים אירוע פתוח לקהל רחב וכן שתי כיתות אמן אינטימיות. באירוע הפתוח, ישוחח גלאס עם הסופר אתגר קרת, לשיחה על "אמנות הסיפור" - כיצד מוצאים סיפור, מה הופך סיפור לטוב וישתף באחורי הקלעים של התוכנית המיתולוגית בת ה-30 שסללה את הדרך לעולם הפודקאסטים העשיר של זמננו.

איירה גלאס. http://sandrasonik.com/,
איירה גלאס/http://sandrasonik.com/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully