וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצה ורודה: מקינזי ישראל באירוע גיוס ונטוורקינג לטאלנטים להט"בים

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 14:02

חודש הגאווה בפתח, ומקינזי ישראל, השייכת לתאגיד הייעוץ הגלובלי, תקיים אירוע ייחודי בנוף המקומי: אירוע גיוס כישרונות ונטוורקינג לסטודנטים וצעירים מהקשת הלהט"בית

ירידי תעסוקה, אירועי גיוס כישרונות צעירים ומעגלי נטוורקינג הם מחזות מוכרים בשוק העבודה הישראלי. אלא שהשבוע, מקינזי ישראל תקיים אירוע ייחודי בנוף המקומי: אירוע גיוס כישרונות ונטוורקינג לסטודנטים וצעירים מהקשת הלהט"בית. מקינזי, אחת מחברות הייעוץ האסטרטגי הגדולות והוותיקות בעולם, פועלת בארץ כבר יותר מ-20 שנה, ובכל שנותיה העסיקה וקידמה יועצים ודמויות מפתח במשרד המקומי שהגיעו מהקשת הלהט"בית; אך בשנה האחרונה הסניף הישראלי של פירמת הייעוץ קיבל החלטה להנגיש באופן אקטיבי את הצעת העבודה שלה למועמדים מהקהילה, להגביר את הייצוג של להט"בים במשרד המקומי, ולהרחיב ולגוון את שורותיה עוד.

סיבה נוספת שבגללה בחרו במקינזי לארגן את האירוע הנוכחי - הוא ייצוג החסר הלהט"בי בעולם העסקים. מקינזי ידועה כבית ספר לעסקים ואחת ממטרותיה היא להגביר את הגיוון בכל הענפים בהם היא עוסקת ומייעצת, כולל תחומי הפיננסים והבנקאות.

משרדי מקינזי ישראל. יח"צ,
משרדי מקינזי ישראל/יח"צ

יניב לושינסקי, שותף-עמית במקינזי ישראל: "לקהילת הלהט"ב יש מקום - בכל מקום, ואנחנו במקינזי משקיעים הרבה מאמצים באיתור וגיוס של א.נשים מרקעים שונים. להיות להט"ב במקום העבודה זה לא קל, ולחלקים בקהילה זה אף קשה מאוד. אנחנו יודעים מתוך מחקרים, שלגיוון במקום העבודה יש ערך משמעותי - ולכן מזמינים צעירים להט"בים בתחילת דרכם המקצועית לבחור במקינזי כמקום לצמוח ולגדול בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully