וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר: אתבע את "עובדה"

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 13:29

ח"כ איתמר בן גביר הודיע כי בכוונתו לתבוע את מערכת "עובדה" ונערת הגבעות לשעבר רוני חן: "הוציאו את דיבתי, הכפישו, השמיצו והתרשלו בעבודתם"

בתוכנית "עובדה" ששודרה בשבוע שעבר פורסם תחקיר בו חשפה כביכול רוני חן נערת גבעות לשעבר כיצד משדל ח"כ איתמר בן גביר נערי גבעות לעשות פעולות תג מחיר. בתוכנית נטען שרוני חן, שהייתה חברה בתא הכי קיצוני ואלים של צעירי תג מחיר ונקראה אז חנה חנניה, החליטה "לשבור את קוד השתיקה" ובריאיון גלוי וחשוף לאילנה דיין סיפרה על כל מה שעשתה וראתה אחרים עושים במסגרת פעולות תג מחיר: איך השחיתה ג'יפים בתוך בסיס של צה"ל ואיך לקחה חלק במפגש הסודי של חבורה קטנה שתכננה להרוג ערבים ולהבעיר את הר הבית. היא טענה שאיתמר בן גביר, כיום חבר כנסת, היה האיש שהכניס אותה לתוך העולם הזה ושימש מעין פטרון שלה וידע על כל המעשים.

ח"כ איתמר בן גביר מחאה נגד תקציב המדינה, כיכר הבימה ת"א 02 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
לטענת בן גביר התחקיר נועד להכפיש אותו, לאחר שפורסמו סקרים מחמיאים המנבאים לו עלייה במספר המנדטים/ראובן קסטרו

בעקבות פרסום התחקיר מסר ח"כ בן גביר כי יתבע את מערכת "עובדה", את רוני חן ואת פעיל מארגון BDS: "שניסה לשכנע אותה להעיד נגדי במשך שנים ולהמציא שהטרדתי אותה. מדובר בשקרים", אמר בן גביר.

"לחנה חנניה, ששינתה את שמה לרוני חן, הוצע בעבר לקבל הרבה כסף מפעיל BDS גלעד פולק ששינה את שמו לגלעד שדה, וניסה לשכנע אותה להעיד נגדי על מנת שתכפיש אותי ולהעליל נגדי כביכול הטרדתי אותה, מדובר בשקרים", טוען בן גביר.

לדברי בן גביר, כל התחקיר נועד להכפיש אותו פוליטית, לאחר שפורסמו סקרים מחמיאים המנבאים לו עלייה במספר המנדטים ובשל "הפופלריות אותה הוא צובר בתקופה האחרונה".

ח"כ בן גביר הוסיף: "במערכת עובדה הוציאו את דיבתי, הכפישו, השמיצו והתרשלו במילוי תפקידם מאחר ולא אמתו את המידע קודם הפרסום ועל כך הם ישלמו על כך הרבה כסף".

ממערכת עובדה טרם התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully