וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

i24news מגיע למרוקו: פותח שני סניפים ברבאט ובקזבלנקה

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 11:54

מדובר בפעם הראשונה בה כלי תקשורת שפועל מישראל פותח משרדים ואולפנים במרוקו. הערוץ הוא חלק מקבוצת Altice בבעלות איש העסקים פטריק דרהי הצרפתי

ערוץ החדשות הבינלאומי i24news משיק את פעילותו במרוקו ופותח שני סניפים ברבאט ובקזבלנקה. מהמשרדים יפעלו נקודות שידור אשר יצטרפו לאולפני הערוץ המרכזיים בתל אביב, וכן לאולפנים בצרפת, ארצות הברית ובאיחוד האמירויות. מדובר למעשה בפעם הראשונה בה כלי תקשורת שפועל מישראל פותח משרדים ואולפנים במרוקו. אמש נערך אירוע גאלה ברבאט.

הערוץ, המשדר בישראל משנת 2013 באנגלית, צרפתית וערבית, הוא חלק מקבוצת Altice בבעלות איש העסקים פטריק דרהי, אשר השתתף אמש (שני) באירוע שנערך בהיכל הצ'לה (Chellah) ברבאט.

ערוץ i24news. יח"צ,
ערוץ i24news/יח"צ

מנכ"ל i24news פרנק מלול: "עוד לפני החתימה על הסכם הנורמליזציה בין ישראל למרוקו, ולמעשה לכל אורך שנות פעילות הערוץ, ראינו כי יש ל- i24news קהל צופים נאמן במרוקו. זהו קהל מאד מעורב ופעיל ברשתות החברתיות, ואנחנו נרגשים לפתוח סניפים במרוקו אשר יסייעו לנו להעמיק את הסיקור במדינה. המשרדים שלנו ברחבי העולם, וכיום גם אלו ברבאט וקזבלנקה, מאפשרים לנו להתמודד עם אירועי היום הבוערים מזוויות ונקודות מבט שונות, להרחיב את היצע התוכן ולהעמיק בסיפורים החשובים והמעניינים. אני משוכנע כי השקת הפעילות במרוקו תסייע לכל אלו רבות, ותמצב את i24NEWS כשחקן מוביל בשוק התקשורת והחדשות במדינות המגרב ובאפריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully