וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האתרוג של נבזלין: זו המנכ"לית החדשה של "ליברל"

וואלה! ברנז'ה

7.6.2022 / 12:53

מירב אתרוג-בר, לשעבר מנהלת השיווק של רשת ישרוטל ומנכ"לית שופרסל TRAVEL, מונתה לתפקיד מנכ"לית המגזין; "נרחיב את ערוצי המדיה, נפתח תחומי פעילות נוספים ונקדם עיתונות אקטיביסטית"

לאחר שורת תפקידי מפתח, מירב אתרוג-בר מונתה למנכ"לית מגזין ליברל. אתרוג-בר היא בעלת בתואר ראשון בתקשורת וניהול ותואר שני במנהל עסקים, נשואה ואם לשלושה, גרה בתל אביב ובעלת ניסיון בניהול תהליכים אסטרטגיים, שיווקים ודיגיטלים בתחומי התקשורת והתיירות.

בין תפקידה הקודמים של אתרוג-בר: מנהלת השיווק של רשת ישרוטל, מנכ"לית חברת שופרסל TRAVEL, מותג התיירות של רשת שופרסל, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי של ידיעות אחרונות, מנכ"לית חברת "עברית" - חנות הספרים הדיגיטליים.

מירב אתרוג בר. יחצ,
מירב אתרוג בר/יחצ

מגזין ליברל הושק בשנת 2014 ע"י המו"ל לאוניד נבזלין. המגזין מתמקד בסיקור עומק בתחומי חברה, כלכלה, סביבה, ממשל ודמוקרטיה ליברלית. לדברי ראשי המגזין, "ליברל פועל במטרה להוביל לתיקון תוך הנעה לפעולה ויצירת מהליכים אקטיביים לשינוי, בהתמקדות בשלושה תחומים מרכזיים: פלורליזם, שוויון וצמצום פערים.

"אני שמחה להצטרף לצוות המוביל של מגזין ליברל. יחד נרחיב את ערוצי המדיה שלנו, נפתח תחומי פעילות נוספים ונקדם עיתונות אקטיביסטית שלא רק מסקרת את המציאות אלא גם פועלת לשפר אותה", אמרה אתרוג-בר.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully