וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המלצות השיווק של מנהלת התקשורת השיווקית בחברת האשראי max

בשיתוף אאוטבריין

25.7.2022 / 14:41

We Recommend מבית אאוטבריין ממשיכים להביא לכם את עצות הזהב של אנשי השיווק והדיגיטל המובילים בישראל, והפעם גלית הראל מחברת האשראי המובילה

בווידאו: המלצות השיווק של גלית הראל מחברת האשראי max/עריכה: גלעד מן מנהיים

ברוב המוחלט של המקרים, כדי לקבל טיפ זהב ממומחה, תידרשו לשלם לא מעט כסף ולא משנה באיזה תחום מדובר. אלא שמסתבר שישנם מקרים יוצאי דופן, כמו במקרה של We Recommend מבית אאוטבריין. במסגרת הפרויקט שכבר יצא לדרך, אנשי השיווק והדיגיטל המובילים בישראל יספקו כמה המלצות זהב, שיעזרו לכם להבין את העולם המרתק הזה קצת יותר טוב.

והפעם: המלצות השיווק של גלית הראל, מנהלת התקשורת השיווקית של max.

השנה התחלתם לקדם תכנים יותר מעמיקים. יש רווח?

"בנינו תוכנית עבודה מסודרת, שכוללת תכנים שהמטרה שלהם היא לתת ערך ללקוחות שלנו. יש לנו מומחיות בתחום מסוים ואנחנו רוצים להנגיש את הידע הזה לקהל הרחב. לדוגמה, בנובמבר נתנו טיפים לאיך לקנות נכון ברשת ולהיזהר מהונאות. התוכן הזה לא משרת לנו את המכירות באופן ישיר, אבל הוא נותן ערך לגולשים שלנו וזה חשוב לנו. זה מחזק את התפיסה של המותג בתור מותג אמין".

באיזה מקרים את משתמשת בקמפיינים ממוקדי קהל?

"אנחנו מנסים לחשוב על הצעות ערך שמשתלמות לצרכנים וגורמים לכולם לדעת את זה. תחילה אנחנו מייצרים מודעות ובשלב הבא אנו משתמשים במהלכים של תוכן, כדי להסביר למי שכבר נחשף לפרסום מהו המוצר שלנו ואיך הוא בהשוואה למתחרים. את אותו קהל שנחשף אנחנו מצליחים אחר כך להמיר בצורה הרבה יותר טובה".

תוכלי לספר לנו על מהלך מעניין שעשיתם לאחרונה?

"לפני שנתיים השקנו כרטיס שנקרא סקיי מקס, שמאפשר לצבור נקודות שאותן ניתן להמיר לכרטיסי טיסה או חופשות בכל חברות התעופה. זה היה מהלך מסיבי וגדול, אבל היה מתחרה גדול בשוק. הבנו שהקהל המרכזי שלנו הוא קהל של אותו כרטיס מתחרה, ולכן הפעילות של התוכן הייתה מאוד משמעותית בתוך הקמפיין. חוץ מהפרסומות ששודרו, יצרנו גם סרטים נוספים שעשו השוואה בין הכרטיס שלנו לכרטיס המתחרה. ראינו שמי שנחשף לתוכן, המיר בערך פי 1.5 יותר ממי שלא נחשף לתוכן. כלומר, התוכן באמת עזר ללקוח לקבל החלטה, שייצרה לנו את הערך שאותו רצינו".

לסיום, תוכלי לתת לנו את המלצת הזהב שלך לשנת 2022?

"תבחרו משהו שאתם רוצים להיות גאים בו. משהו שאתם יכולים לקחת אתכם אחר ולהגיד - 'אני עשיתי את זה, זה שלי'. ברגע שיהיה לכם את הדבר הזה, הוא כנראה גם יתן ערך למותג שבשבילו אתם עובדים וגם להרגיש שעשיתם משהו טוב".

בשיתוף אאוטבריין
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully