וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת רשת 13 ממשיכה להתפרק: סמנכ"ל הפרוגרמינג זומן לשימוע

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 19:14

כשברקע נתוני צפייה דועכים ושינוי ארגוני נרחב שמבצע ממלא מקום המנכ"ל יורם אלטמן, תוך חודש בלבד סיימו את תפקידם סמנכ"ל התוכן עמי גלאם, המשנה למנכ"ל ערן הוכמן וסמנכ"ל התוכניות יובל כהן. כעת גם סמנכ"ל שיבוץ התוכניות בדרכו החוצה

בסוף השבוע ביקש לעזוב את רשת 13 גם סמנכ"ל האסטרטגיה ופיתוח התוכניות יובל כהן, ולפניו היה זה המשנה למנכ"ל לנושאי פיתוח עסקי ערן הוכמן. בחודש שעבר סמנכ"ל התוכן עמי גלאם סיים אף הוא את תפקידו

עזיבה נוספת מסתמנת של בכיר ברשת 13: סמנכ"ל הפרוגרמינג (שיבוץ התוכניות) עודד טל זומן לשימוע שלפני פיטורים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מדובר בחוליה נוספת בכוורת הניהולית של החברה שמשנה פניה, בין היתר על רקע היקפי הצפייה הדועכים בערוץ.

בסוף השבוע ביקש לעזוב את רשת 13 גם סמנכ"ל האסטרטגיה ופיתוח התוכניות יובל כהן, ולפניו היה זה המשנה למנכ"ל לנושאי פיתוח עסקי ערן הוכמן. בחודש שעבר סמנכ"ל התוכן עמי גלאם סיים אף הוא את תפקידו.

את השינויים מבצע בין היתר סמנכ"ל התוכן הטרי מאיר קוטלר, שמונה על ידי ממלא מקום המנכ"ל יורם אלטמן הנחשב למקורב ליו"ר נדב טופולסקי. ההערכה כעת במסדרונות רשת 13 היא שלמרות הבחירה בחברת האיתור "סוואנה" למצוא את המנכ"ל הבא, אלטמן יהפוך בסופו של דבר למנכ"ל קבוע. גורמים ברשת 13 אומרים כי המהלכים האחרונים הנם חלק משינוי ארגוני רחב היקף שמוביל המנכ"ל בחברה.

בניין רשת 13, מרץ 2022. ראובן קסטרו
בניין רשת 13, מרץ 2022/ראובן קסטרו

בחודשים האחרונים היקפי הצפייה ברשת 13 ירדו והזכירו לרבים את הפער שבין ערוץ עשר ז"ל לבין ערוץ 2 החזק, הרבה יותר מאשר החלום להובלה ערוצית דו-ראשית, שעמד בבסיס המיזוג בין הערוץ לבין רשת. ואז, נזכיר, היה מדובר בערוץ רזה בעל גאוות יחידה עיתונאית, ולא ערוץ מיינסטרים עתיר תקציבים והפקות גרנדיוזיות.

ברשת 13 בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully