וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה לא בונים חומה: אחרי פיילוט כושל עם one, ב-ynet עושים פניית פרסה

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 15:18

שנה לאחר איחוד המערכות בין אתר ynet ל-one, לוואלה! ברנז'ה נודע כי באתר החדשות של ידיעות אחרונות לוקחים צעד לאחר ומקימים מחדש מערכת פנימית לסיקור עולם הספורט. הסיבה: "קשיי תקשורת" שהובילו לנתק כמעט מוחלט. מה המשמעות הכלכלית של המהלך?

מיקרופון של אתר ONE וואן. ברני ארדוב
מיקרופון של אתר ONE וואן/ברני ארדוב
לנושא זה ישנה כמובן גם משמעות כלכלית. בחיבור עם אתר one נהנה ynet – כיחידה תפעולית עצמאית - גם מרווח פרסומי לא מבוטל; פרסום על תכני וידאו נחשב ליקר ומניב יותר עבור פלטפורמות התוכן

שנה לאחר הידוק איחוד המערכות בגזרת הספורט בין אתר ynet לאתר one, באתר החדשות של ידיעות אחרונות לוקחים צעד לאחר ומקימים מחדש מערכת פנימית לסיקור עולם הספורט.

כזכור, לפני כמעט שנה הוחלט בידיעות אחרונות להמשיך באסטרטגיה של הגדלת האחיזה בנכסי הדיגיטל והוידאו של הקבוצה וב-ynet החלו לשדר את התוכן של ערוץ one - אחד משני אתרי הספורט הגדולים בישראל. עד אז, למרות שידיעות היא בעלת השליטה ב-one, פעלו המערכות בנפרד.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי שורת "קשיי תקשורת" בין הגופים שהובילה לנתק כמעט מוחלט ביניהם, היא זו שעמדה בבסיס ההחלטה של הנהלת ynet למנות עורכים מתוך המערכת ולהקים מחדש את מדור הספורט כך שיכלול יותר תוכן מבית, עם תקציב גדול יותר לכוח אדם, כך שיתבסס פחות ופחות על תכני אתר one. גם היום יש ב-ynet מדור ספורט אך הוא מתמקד בעיקר במגזין ולא בסיקור חדשותי רציף.

לנושא זה ישנה כמובן גם משמעות כלכלית. בחיבור עם אתר one נהנה ynet - כיחידה תפעולית עצמאית - גם מרווח פרסומי לא מבוטל; פרסום על תכני וידאו נחשב ליקר ומניב יותר עבור פלטפורמות התוכן. לפיכך, לא מן הנמנע שב-ynet ימשיכו לשתף פעולה עם one סביב עולמות השידורים בלבד.


ב-ynet בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully