וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה נוספת לידיעות אחרונות: הפרשן אליאור לוי מצטרף לכאן חדשות

עודכן לאחרונה: 20.6.2022 / 15:35

מינוי חדש בדסק הערבים של תאגיד השידור: אליאור לוי עוזב אחרי 12 שנה את ynet ומצטרף לכאן חדשות שם ישמש כפרשן לענייני פלסטינים. הוא יחליף בתפקידו את גל ברגר שעבר לנהל את כאן רשת ב'

כזכור, לפני כחצי שנה היה זה כתב הפלילים הוותיק של ידיעות אחרונות ו-ynet אלי סניור שאחרי שני עשורים עבר לחדשות 13 והותיר אותה לא מענה בזירה הרגישה ביותר

מינוי חדש בדסק הערבים של תאגיד השידור: אליאור לוי מצטרף לכאן חדשות וישמש כפרשן לענייני פלסטינים בכאן 11 ובכאן רשת ב' - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

לוי עבד ככתב ופרשן לענייני פלסטינים ב-ynet ובידיעות אחרונות במהלך 12 השנים האחרונות ולפני כן עבד ככתב לענייני פלסטינים ברשות השידור. הוא יחליף בתפקידו את גל ברגר שעבר לנהל את כאן רשת ב' ויעבוד לצידם של נורית יוחנן ועומרי חיים, כתבי תחום הפלסטינים ותחום הערבים. רועי קייס קודם לראש תחום העולם הערבי וינהל את דסק הערבים והפלסטינים.

כזכור, לפני כחצי שנה היה זה כתב הפלילים הוותיק של ידיעות אחרונות ו-ynet אלי סניור שאחרי שני עשורים עבר לחדשות 13 והותיר אותה לא מענה בזירה הרגישה ביותר ובתקופה בה מו"ל העיתון עומד למשפט.

בין הפרסומים הבולטים של לוי בתקופה האחרונה: המגעים בין הליכוד לבכירים ברשות הפלסטינית בנוגע לתמיכה שקטה בנתניהו לפני הבחירות לכנסת ה-24, הקמתה של שלוחת חמאס בלבנון ו-חשיפת זהותו ופרטיו של המחבל הפלסטיני שהרג את לוחם ימ"ס בראל שמואלי.

אליאור לוי. יח"צ,
אליאור לוי/יח"צ

אליאור לוי אמר לוואלה! ברנז'ה: "אני מסיים פרק מקצועי ארוך ומשמעותי באכסניה המכובדת של קבוצת ''ידיעות אחרונות'' שבה הובלתי את סיקור הזירה הפלסטינית, ובמקביל גאה ומתרגש להצטרף לנבחרת החדשות המצוינת וההישגית של כאן תאגיד השידור הישראלי ולדסק הערבים האיכותי שלה".

ברוך שי מנהל חטיבת כאן חדשות: "דסק הערבים והפלסטינים הוא גאוות כאן חדשות, אליאור לוי הוא מטובי העיתונאים לענייני פלסטינים - והחיבור כמעט טבעי. לוי מצטרף לדסק שזכה בשנה שעברה בפרס מנכ"ל כאן להצטיינות על עבודה עיתונאית הישגית הודות לנשות ואנשי החדשות שעובדים בו. בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully