וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל הדיגיטל של בזק: "ברגע ששואפים כל הזמן להגיע לחדשנות - היא מגיעה אליך"

בשיתוף אאוטבריין

31.7.2022 / 14:41

הפעם ב-We Recommend מבית אאוטבריין: טל שי, מנהל מחלקת הדיגיטל של בזק, עם כל מה שצריך לדעת על אסטרטגיה וחדשנות. צפו

טל שי, מנהל מחלקת הדיגיטל של בזק ב-We Recommend/עריכה: גלעד מן מנהיים

ברוב המוחלט של המקרים, כדי לקבל טיפ זהב ממומחה, תידרשו לשלם לא מעט כסף ולא משנה באיזה תחום מדובר. אלא שמסתבר שישנם מקרים יוצאי דופן, כמו במקרה של We Recommend מבית אאוטבריין. במסגרת הפרויקט, אנשי השיווק והדיגיטל המובילים בישראל יספקו כמה המלצות זהב, שיעזרו לכם להבין את העולם המרתק הזה קצת יותר טוב.

והפעם: טל שי, מנהל מחלקת הדיגיטל של בזק.

איך מחליטים על אסטרטגיה?

"למשל בזק, שרוצה להגיע לכל בית בישראל ומגיעה לכל בית בישראל, יש לה את עולם בני הנוער. אנחנו מייצרים הרבה מאוד חומרים תקשורתיים לטובת בני הנוער והקהל הצעיר. בכל הפרסומות האחרונות שלנו מופיע כוכב חם. הצורה בה אנחנו פונים לקהל משתנה כל הזמן".

מה עומד מאחורי שיטת העבודה של בזק?

"לפני כשנה הכנסנו את כל הפעילות הדיגיטלית שלנו לתוך הבית ואנחנו מנהלים בעצמנו את כל הפעילות. זה מחבר אותנו מאוד לתוצאות העסקיות ולשטח. השינויים הרבה יותר זריזים ומהירים וזה עומד במבחן התוצאה. מדובר בצעד מבורך עבורנו".

מהו דו"ח האינטרנט של בזק?

"דו"ח שסוקר את המגמות הדיגיטליות שמתקיימות באותה שנה. ב-2020 ראינו דו"ח יוצא דופן בעקבות הקורונה, ושנה לאחר מכן, ב-2021, ראינו שהקהל עובר לנהל את הפלטפורמות הדיגיטליות במקום שאלו ינהלו אותם".

איך מצליחים להישאר מעודכנים?

"זה הכול עניין של תפישה - החברה שמה לעצמה למטרה להיות חדשנית, בטח בעולם הדיגיטל. זה חלק מהאג'נדה שלנו ויש לנו ממש יעדים בנושא. ברגע שאתה כל הזמן שואף להגיע לחדשנות - החדשנות באה אליך".

לסיום, תוכל לתת לנו את המלצת הזהב שלך לשנת 2022?

"יש שתי מגמות מאוד מעניינות - ראשית, השינויים בתוך הפלטפורמות. אנחנו רואים כל מיני שינויים בכל הקשור להגנת הפרטיות. זה משהו שחווינו גם בשנתיים האחרונות אבל נמשיך לחוות גם בשנים הבאות. הדבר השני הוא האג'נדות החברתיות, שמתחברות לאג'נדות של המותגים עצמם. אג'נדות של קיימות ושמירה על הסביבה שפתאום מתערבבות לתוך האג'נדות של המותגים וזה מאוד מעניין. זו מגמה שהולכת ותופסת תאוצה".

בשיתוף אאוטבריין
  • עוד באותו נושא:
  • דיגיטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully