וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך מקבלות סלבריטאיות חילוניות תשלום על קידום שמירת נידה ברשתות

29.6.2022 / 9:38

משפיעניות רשת חילוניות מפרסמות ברשתות החברתיות את "ערכי שמירת הנידה" ללא גילוי נאות על כך שמדובר בתוכן ממומן. יזמת הקמפיין רותי לבייב-יליזרוב מודה: "שילמנו להן"

ערכים שמרנים שווים כסף, מתברר: משפיעניות רשת ומובילות דעת קהל חילוניות שותפות בקמפיין לשמירת נידה עבור תשלום - זאת ללא גילוי נאות. דבר הפרסום הסמוי נחשף אמש (שלישי) בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס". בתוכנית התראיינה היזמת ואשת העסקים רותי לבייב-יליזרוב, בעבר מנהלת חטיבת הקניונים של אפריקה ישראל, אשר עומדת מאחורי מיזם חדש תחת השם "שעשני אישה". המיזם מקדם כאמור מסרים התומכים בשמירת נידה וטבילה במקווה.

בכתבה מודה לבייב-יליזרוב כי משפיעניות כדוגמת השחקנית והמגישה יעל בר זהר, כוכבת מסטר-שף מיכל אנסקי, וכוכבת הריאליטי שי מיקה, משתתפות בקידום המיזם בתשלום כדי להפיץ את המסרים לעוקבים שלהן.

באחד הסרטונים באתר "שעשני אישה" מצולמות הפרזנטוריות של המיזם בקאסט שנראה כמעין ראיון אותנטי, והאחרונה מספרת כי החליטה להתקרב לדת בעקבות קשיים שחוותה בתקופת הקורונה.

"שמירה על להבת הזוגיות"

רותי לבייב יליזרוב וברכה שילת, מייסדות מיזם "שעשני אישה", מסרו בתגובה כי "שעשני אישה' מהווה בית לכל אישה להתיעץ בנושא זוגיות, נשיות ומיניות, ברוח המסורת היהודית, על שלל הידע והכלים שהיא נותנת בידינו להקמתו של בית ולשמירה על להבת הזוגיות, כל זאת עפ"י בחירתה החופשית ורצונה האישי.

"הנשים המשתתפות כעת בהשקת "שעשני אישה" נבחרו בקפידה, מתוך עשרות נשים, זאת לאור החיבור האישי והעמוק שלהן אלינו ולמיזם. בהתאם, נוצרה סדרת רשת עם תוכן אותנטי, אשר שיקף את סיפור חייהן האישי והזוגי בכלל וחויית הטבילה הפרטית שלהן במקווה בפרט, כפי שסופרו בכנות על ידן. כל משפיענית תוגמלה כמקובל על הזמן והעבודה שהשקיעה בריאיונות, כאשר הפוסטים שכבר החלו לעלות - היו בגילוי נאות ובתיוג 'שעשני אישה'. באם בפוסט נקודתי חלה אי הבנה הרי שאנו מתנצלים, נמשיך לפעול לטובת העלאת המודעות וההסברה לנושא שלא דובר עד כה, ושמטבע הדברים מעורר שיח ואמוציות.

"בשנת 2022, כשמדברים על הכל, מן הראוי לתת במה לכל נושא והיבט בחיי האישה, להשמיע את מגוון הקולות, לייעץ, לפרט, לנמק ולהסביר, לנפץ את המיתוסים והסטיגמות השגויות על מעמד האישה - ולאפשר לכל אחת ואחד לבחור את מה שהכי טוב ומתאים להם".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא פינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully