וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ארגון העיתונאים לשעבר רץ בפריימריז של מפלגת העבודה

עודכן לאחרונה: 3.7.2022 / 15:44

יאיר טרצ'יצקי שימש כיו"ר הראשון של ארגון העיתונאים בישראל ואף היה בין מקימיו. לאחרונה השתתף באופן פעיל בקמפיין הבחירות של עופר עיני לראשות ההסתדרות

יו"ר ארגון העיתונאים לשעבר יאיר טרצ'יצקי מתכוון לרוץ בבחירות הקרובות בפריימריז למפלגת העבודה. טרצ'יצקי שימש כיו"ר הראשון של ארגון העיתונאים בישראל ואף היה בין מקימיו. לפני כן, כתב וערך בין היתר עבור הארץ, מעריב, וידיעות אחרונות.

טרצ'יצקי אף שימש כחבר הנהלת אגודת העיתונאים בתל אביב, שממנה פרש בסוף שנת 2011 לטובת הקמת ארגון העיתונאים בישראל.

לאחרונה השתתף באופן פעיל בקמפיין הבחירות של עופר עיני לראשות ההסתדרות, והכריז על מועמדותו לתפקיד יו"ר ההסתדרות במרחב תל אביב תחתיו.

יאיר טרצ'יצקי י"ור איגוד העיתונאים. באדיבות המצולמים
יאיר טרצ'יצקי י"ור איגוד העיתונאים/באדיבות המצולמים

טרצ'יצקי מסר לוואלה! ברנז'ה: "החלפת שלטון נתניהו היתה הישג חשוב, אבל מבחינת המדיניות החברתית-כלכלית קיבלנו את אותה גברת בשינוי אדרת. כולנו מרגישים את התוצאה על בשרנו - בתלוש השכר, בחשבון הבנק ובשירותים החברתיים שאנחנו מקבלים. הייתי רוצה לראות בכנסת יותר אנשי שמאל אמיתיים, אקטיביסטים, מנהיגי עובדים, שיעשו הכל כדי לחולל פה שינוי משמעותי. הגעתי למסקנה שלא צריך לחכות אלא לעשות - ואני בא כדי לקדם גם זכויות עובדים וגם מאבקים על הדמוקרטיה, חופש העיתונות וחופש הביטוי.

"אני מביא איתי איתה יותר מ-25 שנים של עשייה ציבורית. זה התחיל בפעילות חינוכית וחברתית במסגרת הנוער העובד והלומד, המשיך להחלטה להפוך לעיתונאי כדי להעלות לסדר היום את הנושאים החברתיים, המהלך ההיסטורי להקמת הוועד בעיתון הארץ, הניסיון לשנות מבפנים את אגודת העיתונאים תל אביב, ייסוד ארגון העיתונאים ועמידה בראשו במשך 10 שנים (רוויות במאבקים מטורפים בקנה מידה לאומי, הישגים, ועדים, הסכמים, קרבות על חופש העיתונות ועוד), חברות בנשיאות מועצת העיתונות וניסיונות לשנות אותה מבפנים, מהלכים למען דמוקרטיזציה בהסתדרות, הקמת התנועה לעיתונות ציבורית במטרה לייצר עיתונות בשיתוף ציבור שתשמיע את הקול של הפריפריה ועוד הרבה מהלכים אחרים, גדולים וקטנים, חלקם מוצלחים מאוד ואחרים מוצלחים הרבה פחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully