וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזיבה משמעותית נוספת בקשת: הסמנכ"ל המסחרי של קבוצת mako פורש

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 16:58

ניצני, חבר בהנהלת קשת 12 והנהלת mako, נחשב לאחד מעמודי התווך של החטיבה המסחרית בקשת בעשור האחרון

עומר ניצני. יחצ, קשת,
עומר ניצני/יחצ, קשת

עומר ניצני שהחל את דרכו בקשת בשנת 2000, הודיע הבוקר (שלישי) על פרישה מהתפקיד. ב-2009 קיבל לידיו את הניהול המסחרי של קבוצת mako, במסגרתו היה אחראי על ההכנסות מהמדיה ומשיתופי הפעולה המסחריים בקבוצה.

לאורך השנים היה אחראי ניצני על פריצות דרך מסחריות ויצירתיות עבור לקוחות קבוצת קשת, שכללו בין היתר מוצרים מסחריים חדשניים ומהלכים מורכבים חוצי פלטפורמות של דיגיטל וטלוויזיה. ב-2016 הורחבו תחומי סמכויותיו והוא קיבל לידיו את הניהול של מחלקת שיתופי הפעולה של קשת 12. בהמשך נוספו תחת ניהולו מחלקות הקריאייטיב וההפקה של החטיבה המסחרית.

עומר ניצני: "לאחר למעלה מ-2 עשורים מרתקים ונפלאים מלאים בלמידה ועשייה, בהם הייתי חלק מרכזי במערך השיווק והמכירות הטוב בישראל, החלטתי שהגיע הרגע להמשיך הלאה לאתגר הבא. אני מודה לעובדים ולמנהלים המוכשרים בקשת שליוו אותי לאורך השנים, בעיקר לצביקה ליבליך, אורי רוזן, חיליק שריר ואבי ניר על האמון, ההשראה, והעבודה המשותפת ומאחל ליובל אפרתי ולצוות המנצח של המחלקה הצלחה גדולה בכל האתגרים הצפויים להם בעתיד".

אורי רוזן, מנכ"ל mako: "מעטים האנשים שתרמו להפיכה של קבוצת mako למה שהיא היום כמו עומר ניצני. מהימים מלפני הקמת mako, דרך השנים הראשונות הקשות ועד לשנות הצמיחה, להקמת N12, למאקו טיוי שהופך בימים אלה ל12+ ולמערכת k planet, שלא לדבר על 8 או 9 מערכות בחירות וכמה אלפי שת"פים מכל הסוגים והמינים. המילה שחוזרת תמיד כשמדברים על עומר היא מאנצ', כי מילה של עומר היא מילה, מישהו שאפשר לסמוך עליו בכל סיטואציה שיביא את התוצאות.
אם mako הייתה קבוצת כדורסל זה היה הרגע שבו היינו תולים את הגופייה של עומר (או כמו שאנחנו מעדיפים לקרוא לו - ניצני) על תקרת האצטדיון, כי אם יש מישהו שמגיע לו מקום בהיכל התהילה של mako ושל קשת בכלל - הוא האיש".

אבי ניר, מנכ"ל קבוצת קשת: "חשוב לי לפתוח ולהגיד לפני הכל תודה רבה עומר. קשת, מאקו, אנחנו, אני, חייבים לך המון ואוהבים אותך הרבה. כל מי שמכיר את עומר, בטח מישהו כמוני שמכיר אותו יותר משני עשורים, יודע באיזה איש יוצא דופן ומצוין מדובר. מצד שני, במעמד כזה, כדאי להבהיר גם למי שלא מכיר. ניסיתי לחשוב על איך לתאר את הכוח והאיכות המיוחדים שלו, אז ככה - עומר הוא שילוב באמת יותר דופן של יציבות ונאמנות יחד עם יכולת לגדול, ללמוד, להשתנות ולהוביל שינוי. מבט מהיר או מעמיק על התפקידים שמילא בשנים הרבות, המגוונות והטובות שלו בקשת יוכיח שיש בו מנעד של יכולות אבל לא פחות מזה, רצון, אומץ ונכונות ללכת למקומות חדשים ושונים. גם כשהלך למקומות הללו הביא עמו את אותן תכונות של מקצועיות, מנהיגות, יושרה, נחישות ועוצמה, שכל כך מאפיינות אותו. התכונות הללו יחד עם החום והאנושיות של עומר הובילו להצלחה רבת השנים שלו כאן. אני מאחל לעומר דרך חדשה ומוצלחת. אין לי כל ספק שהידע והיכולות המגוונות שלו יקחו אותו למקומות טובים ורחוקים. הוא היה נכס ארגוני לקשת ויהיה כך ללא ספק גם במקום הבא אליו יבחר להגיע. חיבוק ותודה רבה עומר".

  • עוד באותו נושא:
  • קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully