וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד ראשון של יורם אלטמן ברשת 13: פינוי ובינוי מחדש של מחלקת הפרומו

עודכן לאחרונה: 5.7.2022 / 19:58

ברשת 13 הוחלט להוציא את מחלקת הפרומו למיקור חוץ ב"פרומותאוס", חברת הקריאייטיב הנחשבת לגדולה בישראל. מדובר בהליך התייעלות משמעותי במחלקה המונה כ-30 עובדים. גורם ברשת 13 לוואלה! ברנז'ה: "הרציונל הוא שרוב עובדי המחלקה ימשיכו בעבודתם"

לאחרונה עזבו את רשת 13 סמנכ"ל התוכניות עמי גלאם, סמנכ"ל פיתוח התוכן יובל כהן וסמנכ"ל הפרוגרמינג עודד טל. בהקשר זה, לא ברור עדיין כמה מה יעלה בגורל מנהל מחלקת הפרומו קובי אופינקו וכמה עובדים מכלל המחלקה יעברו לעבוד גם תחת הניהול המקצועי החדש

צעד ראשון משמעותי של יורם אלטמן כמנכ"ל הזמני של רשת 13: חידוש מחלקת הפרומו של החברה תוך הוצאתה למיקור חוץ ב"פרומותאוס", חברת הקריאייטיב והפרומו הנחשבת לגדולה בישראל.

לפי גורמים ברשת, מסגרת השינוי הארגוני, שיצא לפועל בתחילת אוגוסט 2022, מרבית עובדי המחלקה יעברו לעבוד ממשרדי "פרומתאוס".

מחלקת הפרומו של רשת 13 מונה כ-30 עובדים ומובילה את אסטרטגיית הקידום והפקת המוצרים לתכניות ומיזמי הערוץ השונים בכל המדיות, בהן מסך הטלוויזיה, שלטי חוצות, דיגיטל, עיתונים ותשדירי רדיו.

כזכור, לאחרונה עזבו את רשת 13 סמנכ"ל התוכניות עמי גלאם, סמנכ"ל פיתוח התוכן יובל כהן וסמנכ"ל הפרוגרמינג עודד טל. בהקשר זה, לא ברור עדיין כמה מה יעלה בגורל מנהל מחלקת הפרומו קובי אופינקו וכמה עובדים מכלל המחלקה יעברו לעבוד גם תחת הניהול המקצועי החדש. לפי גורם ברשת 13: "הרציונל הוא שרוב עובדי המחלקה ימשיכו בעבודתם".

בניין רשת 13, מרץ 2022. ראובן קסטרו
בניין רשת 13, מרץ 2022/ראובן קסטרו

פרומותאוס היא חברת הקריאייטיב והפרומו הגדולה בישראל המתמחה בקידום, שיווק ומיתוג תוכן בארץ ובחו"ל עבור מסך הטלוויזיה וכל המדיות הדיגיטליות, ומשמשת כגוף הפרומו היחיד בישראל העובד עם כמה מגופי השידור המובילים בעולם, בהם NBC, RED BULL MEDIA ו TV2.

ברשת 13 אישרו את הפרטים ומסרו כי "שילוב הכוחות בין שתי החברות יצא לפועל במטרה לחדש את סביבת העבודה של מחלקת הפרומו של רשת 13, ויאפשר לאנשיה לעבוד בשיטה הייחודית והמתקדמת של פרומתאוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully