וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת ליבסקינד: "לא ניתן לשמאל להסתכל מהצד ולאכול פופקורן"

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 10.7.2022 / 13:07

בסוף השבוע פרסם עיתונאי מעריב טור בו טען כי מאז ירד נתניהו מכס ראש הממשלה, "קבוצה קולנית של ביביסטים בתקשורת, עסוקה בסימון 'בוגדים' באמצעות תעמולה ארסית ושקרית". תגובות הביביסטים לא איחרו להגיע, חלקן מפתיעות

עוד כתב ליבסקינד כי "החבורה המטורללת הזו החליטה לשרוף את המחנה הלאומי על יושביו". במאמר הוא התייחס לאיש ערוץ 14 שמעון רקלין וכן ליעקב ברדוגו ואחרים

הסערה במחנה הימין מסרבת לגווע, זאת לאחר טורו האחרון של עיתונאי מעריב קלמן ליבסקינד על תומכי נתניהו. כזכור, בסוף השבוע פרסם ליבסקינד מאמר נוקב נגד חבריו למחנה, בו טען כי מאז ירד נתניהו מכס ראש הממשלה, "קבוצה קולנית של ביביסטים, המובלת בידי כמה אנשי תקשורת, עסוקה בסימון 'בוגדים' בקרב מחנה הימין. באמצעות תעמולה ארסית ושקרית, הם מושקעים בניסיון אינטנסיבי להשתיק אותם ולפגוע בהם".

עוד כתב ליבסקינד כי "החבורה המטורללת הזו החליטה לשרוף את המחנה הלאומי על יושביו". במאמר הוא התייחס לאיש ערוץ 14 שמעון רקלין וכן ליעקב ברדוגו ואחרים.

מוקדם יותר גם מגיש רדיו 103 אראל סגל חווה את דעתו על הדברים, באופן שנראה ממלכתי משהו.

"אני וקלמן היינו חברים טובים מאוד, אנחנו עדיין לא באותם קשרים אבל אני עדיין מחבב ואוהב אותו. יש משהו נכון ברמת הדציבלים של השיח הציבורי מכל הצדדים, הרבה יותר חד, בוטה וחריף. בסוף אנחנו מחנה אחד, המשותף רב על המחלוקת", אמר סגל והוסיף: "אחרי השנה הזו, די ברור שניסיון ממשלת האחדות כשל, זה לא עובד. אני לא אלכלך. המחנה שלכם עבר כל גבול במחאה שלו". בתגובה, אמר המגיש האורח שלצדו יריב אופנהיימר כי: "קלמן אומר לכם שאין לכם כבר אג'נדה ימנית". האזינו לדברים.

"חשוב שכולם ידעו מי הוא"

לפני כן גם ריקלין הגיב לדברים וצייץ: "שואלים אותי מה אני מתרגש מקלמן. אני לא. שנים שאני מכיר את המשחק שלו שכאילו הוא ימין אבל משתף פעולה עם אדוניו להעיף את נתניהו. מה שהרגיז אותי עכשיו זו ההבנה שלמרות שהם טעו בתמיכה בבנט חבורת המשרתים ובראשם קלמן ממשיכה במסע נגד נתניהו ובמסירת השלטון לשמאל. לכן חשוב שכולם ידעו מי הוא".

זו לא הפעם הראשונה בה יוצא אחד העיתונאים הבולטים במחנה הימין נגד המכונה "ביביסטים בתקשורת". לפני קרוב לשנתיים, גם אז בשיא מערכת הבחירות (בסבב השלישי), כתב ליבסקינד על "הערוגה המסוכנת - גידולי הפרא שצמחו בשולי עיתונות הימין". בטורו אז כתב כי "תקשורת הימין גידלה בשנים האחרונות לא מעט "עיתונאים" שהאמת לא מעניינת אותם, ושערכים עיתונאיים זרים להם... על גלי ישראל וערוץ 20, על ריקלין וברדוגו, על שרלטנים ועל שרלטנות". גם אז נתקל המאמר בתגובות מתלהמות מצד חלק מהדמויות שהוזכרו בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully