וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רינה מצליח בדרך החוצה? בעקבות נתוני הצפייה, בחדשות 12 נערכים לשינוי

עודכן לאחרונה: 18.7.2022 / 10:20

בחדשות 12 מבינים מזה תקופה ארוכה שקיימת בעיה ברצועת הפרה פריים של מוצ"ש, והנתון של שבת האחרונה היה הקש ששבר את גב הגמל. גם אם מצליח, מוותיקות חברת החדשות, תעזוב בקרוב את הגשת פגוש את העיתונות, היא תישאר בחברה

ההפסד - לראשונה מזה שנים למתחרה ברצועה כלשהי - הוא מצב בו חברת חדשות עם DNA כמו זה של 12 פשוט אינה יכולה להרשות לעצמה

בחדשות 12 בוחנים שינוי מהותי באופי רצועת "פגוש את העיתונות" - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. הדבר עומד על הפרק כבר תקופה ארוכה, אך נתוני הצפייה בסוף השבוע האחרון, בו המתחרה הישירה אילה חסון עקפה עם "המטה" את התוכנית, הביאו להחלטה הסופית. בחברה לא שוללים גם שינויים נוספים בתוכנית, עד כדי "מתיחת פנים" מלאה לפורמט.

כזכור, בשבת השיגה "המטה" ברשת 13 נתון של 6.4% מול "פגוש את העיתונות" של רינה מצליח עם 5.5% בלבד. גם ברצועה המורחבת של התוכנית חסון ניצחה - 5.6% למטה מול 5% לפגוש.

אבל ההחלטה לא עומדת בחלל ריק. במשך חודשים נצמדת חסון ברצועה הזו למצליח, והנתון המרכזי שעומד לפני ראשי חדשות 12 הוא שיותר משחסון מתחזקת - מצליח מאבדת קהלים מדי שבוע. אם כי ברור שההפסד - לראשונה מזה שנים למתחרה ברצועה כלשהי - הוא מצב בו חברת חדשות עם DNA כמו זה של 12 פשוט אינה יכולה להרשות לעצמה.

בהקשר זה, ייאמר שגם השערוריות האחרונות סביב התוכנית, בין היתר אמירות כמו "סתום את הפה" למרואיינים ולא מעט דיונים שיצאו משליטה והגיעו למצב של כמעט ניתוק אוזניות לא תרמו.

רינה מצליח פגוש את העיתונות 16.7.2022. מתוך "פגוש את העיתונות" קשת 12, צילום מסך
רינה מצליח פגוש את העיתונות 16.7.2022/צילום מסך, מתוך "פגוש את העיתונות" קשת 12

לא מדובר בסיטואציה פשוטה עבור הנהלת חדשות 12. מצליח היא העובדת הוותיקה ביותר בחברת החדשות ובעלת זכויות רבות. לא מן הנמנע שבחברה ממתינים כעת שהיא זו שתרים את הכפפה ראשונה, ותחליט לעזוב את תפקיד מגישת התוכנית מיוזמתה.

כך או כך, בניגוד למרבית גופי התקשורת, חדשות 12 נוטה שלא לפטר עובדים כלל, תוך הקפדה על מסר לעובדים הצעירים כי מדובר בחברה עם אופק שניתן "להזדקן בה". גם במידה והמהלך יבוצע, מצליח תישאר לעבוד בחדשות 12 בתפקידים אחרים. בין אם כפאנליסטית, מגישה מחליפה או אפילו ככתבת מגזין.

בחדשות 12 לא הגיבו לדברים. רינה מצליח בחרה אף היא שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully