וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לבית המשפט? גאולה אבן-סער לא מוותרת

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 26.7.2022 / 17:20

אחרי ההחלטה להשעותה משידורי האקטואליה והחדשות בתקופת הבחירות, על פי דיווח גאולה אבן-סער שלחה מכתב לתאגיד באמצעות עורך דינה. כאן חדשות: "אנו מחויבים לאמון הציבור ולכללי אתיקה"

גאולה אבן. מערכת וואלה!, אתר רשמי
גאולה אבן-סער/אתר רשמי, מערכת וואלה!

מגישת תאגיד כאן, גאולה אבן-סער, שלחה מכתב באמצעות עורך דינה נגד ההחלטה להשעותה משידורי האקטואליה והחדשות בתקופת הבחירות, כך פרסם כתב ישראל היום ערן סוויסה.

בשבוע שעבר ועדת האתיקה הפנימית של תאגיד השידור החליטה פה אחד כי אבן-סער לא יכולה להמשיך ולהגיש את "השבוע" במהלך מערכת הבחירות לכנסת על רקע נישואיה לשר המשפטים וסגן ראש הממשלה, גדעון סער. ההחלטה נכנסה לתוקף באופן מיידי ותימשך עד יום הבחירות, 1 בנובמבר. הועדה אימצה את עמדת הנהלת חטיבת החדשות בראשות ברוך שי וסגניתו אילאיל שחר-ליס. הגשת התכנית הועברה כבר בשבועות האחרונים למגישים מחליפים, בעת שהנושא נבחן.

הוועדה קבעה בשבוע שעבר בין השאר בהחלטתה כי "במצב זה, שבו כל נושא חדשותי העולה לדיון הוא בעל משמעות פוליטית, יש חשש כבד לניגוד עניינים (...) חברי הוועדה סבורים כי כדי לשמר את אמון הציבור בשידורי התאגיד ובהינתן שתאגיד 'כאן' מספק שירות למען הציבור ובמימון הציבור, יש לדבוק בכללי אתיקה מקצועית".

לוואלה! ברנז'ה נודע כי אבן-סער סרבה לחלופות שהוצעו לה להגיש תוכניות שלא עוסקות בפוליטיקה בטלוויזיה וברדיו.

מכאן חדשות נמסר היום בתגובה: "גאולה אבן סער היא אחת המגישות המקצועיות והמוכשרות בישראל. עם זאת, אנו מחויבים לאמון הציבור ולכללי אתיקה מקצועית וסבורים כי בתקופת בחירות עולה בעיה אתית שגאולה אבן סער תמשיך להגיש מהדורת חדשות מרכזית ביום שישי. עמדה זאת באה לידי ביטוי גם בועדת האתיקה של התאגיד שהיא גוף עצמאי ובלתי תלוי".

טרם התקבלה תגובת אבן-סער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully