וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראענה נגד ברקוביץ': "בן אדם גזען, וולגרי ואטום לחלוטין"

דוד ורטהיים ואראל סגל

עודכן לאחרונה: 2.8.2022 / 12:55

חברת הכנסת אבתיסאם מראענה מגיבה לראשונה על הריאיון בתוכנית של אופירה וברקו בו הותקפה והגיעה כמעט לסף דמעות: "זה היה אלים נורא, מאוד גזעני, כל כך לא מכבד". על היחס של חברי הכנסת הערבים להומואים אמרה: "הם חושבים שצריך לקבור אותם"

איל ברקוביץ', איבתיסאם מראענה. ראובן קסטרו, מאור אלקסלסי
איל ברקוביץ', איבתיסאם מראענה/מאור אלקסלסי, ראובן קסטרו

חברת הכנסת אבתיסאם מראענה (העבודה) שוחחה הבוקר (שלישי) עם אראל סג"ל ודוד ורטהיים ב־103fm על הריאיון הקשה שעברה בתוכנית האחרונה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12, ותקפה בחריפות את ברקוביץ': "זה היה אלים נורא, מאוד גזעני, כל כך לא מכבד. אני באתי לכבד, ופגשתי שם וולגריות ובן אדם אטום לחלוטין. הוא היה כל כך אלים ורצה רק לדבר ולצעוק".

כזכור, מראענה הגיעה לראיון בצל הפריימריז במפלגה, ושם התבקשה שוב ושוב להתנצל על אמירות מלפני 15 שנה אודות מחיקת זכרון יעקב, עליהן כבר התנצלה בעבר מספר פעמים. חברת הכנסת התנצלה שוב, אך זה לא סיפק את המגיש ברקוביץ', שקרא לה "צבועה" ואמר כי אי אפשר לסלוח על אמירות כאלו. בנוסף, ברקוביץ' העביר את מראענה "מבחן נאמנות" ודרש ממנה להגיד שהיא מקבלת שישראל היא מדינה יהודית, משזו אמרה שהיא מקבלת את העובדה הזו, גער בה שוב ושוב לאורך דקות וטען שהיא שקרנית.

האזינו לשיחה המלאה:

"שנאה גדולה כלפי הומואים"

מראענה התייחסה בראיון גם להיותה הקול הערבי היחיד בכנסת שפועל למען קהילת הלהט"ב במגזר הערבי. לדבריה, "אני נעמדת לצד קהילת הלהט"ב היהודית והערבית. אני משלמת על זה מחיר אבל זה כלום לעומת מה שמשלמת קהילת הלהט"ב הערבית. מבחינת חברי הכנסת הערבים, האוכלוסיה הזו לא שווה כלום, צריך לקבור אותם. יש שנאה גדולה כלפיהם".

בהמשך העבירה ביקורת גם על חברת הכנסת ג'ידא רינאוי זועבי ממרצ, ואמרה: "היא בעיקר חיבלה בתפקיד שלה כחברת כנסת, היא כל הזמן ניסתה להוכיח כמה היא ערבייה וכמה היא לא שייכת לבית הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully