וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהפך ל"כוכב" המבצע הצבאי: דובר צה"ל משיב אש

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 8.8.2022 / 20:41

הוא שכח את שמו של תייסיר אל-ג'עברי בשידור והמציא תירוצים קלושים, פלט "25 אלף הרוגים" במקום מילואים וציטט את "מבצע סבתא" - עכשיו תא"ל רן כוכב מגיב לשלל הפאדיחות בדרך מקורית במיוחד. צפו

דובר צה"ל תא"ל רן כוכב הפך בעל כורחו ושלא ברצונו לכוכב מבצע "עלות השחר", בין היתר הודות למספר פאדיחות שעשה בשידור, וגרמו ללא מעט הרמות גבה ולעג ברשת - זאת אגב, בניגוד מוחלט לפעילות המחלקה בראשה הוא עומד, שקצרה לא מעט הישגים בזירת ההסברה הבינלאומית.

כעת, משהסתיים המבצע, הוא מוצא דרך להגיב לדברים, באופן מקורי.

הקטע הבולט ביותר שגם הפך לויראלי במיוחד היה ראיון שהעניק לגדעון אוקו בחדשות 12, שבו לא זכר את שם משפחתו של בכיר הג'יהאד האסלאמי שחוסל, תייסיר אל-ג'עברי. כוכב ניסה לחפות על השכחה בכך ש"לא שמע לרגע", תוך שרואים אותו שואל בשקט את מי שאיתו: "איך קוראים לו?".

בקרב על התודעה: הומור עצמי תמיד מנצח

ידע הוא כוח. הנה תזכורת ראשונה

בהמשך, אחרי פחות מיממה, אמר כוכב בראיון לכאן 11: "אנחנו ערוכים לכל התפתחות שלא תהיה, זאת אחת הסיבות לגיוס של 25 אלף הרוגים", כשכוונתו הייתה כמובן ללוחמי מילואים. קודם לכן, חזר פעמיים על "פיקוד העורף" כיחידות הצבאיות שערוכות למבצע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מגייסים גם הרוגים. תזכורת שנייה

הפאדיחה האחרונה של תא"ל כוכב הייתה כשאמר בראיון לחדשות 13: "פתחנו חזק וכמו שאומרים במבצע סבתא אתה פותח חזק ומגביר את הקצב. ככה זה יהיה גם במבצע עלות השחר". לא בדיוק הציטוט הנכון.

אם לסבתא היו ציטוטים. תזכורת שלישית

  • עוד באותו נושא:
  • דובר צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully