וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייף מגיבה לכרייף: "מפרסמת חומרים שאסורים בפרסום, ומבקשת צווי איסור"

עודכן לאחרונה: 10.8.2022 / 12:59

לבית המשפט בתל אביב הוגשו בקשה לביזיון בית משפט של הדס שטייף נגד אתי כרייף וכן התייחסות של הדס שטייף לבקשת איסור פרסום של כרייף. כזכור, השופטת לשעבר תובעת את כתבת הפלילים של גלצ תביעה אזרחית ע"ס 4 מיליון שקלים

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשו היום (רביעי) בקשה לביזיון בית משפט של כתבת הפלילים של גלצ הדס שטייף נגד השופטת לשעבר אתי כרייף וכן התייחסות של שטייף לבקשת איסור פרסום של כרייף. שטייף טוענת שכרייף מצד אחד מפרסמת חומרים שאסורים בפרסום, ומצד שני מבקשת צווי איסור.

כזכור, לפני מספר שבועות הגישה כרייף תביעת נזיקין נגד העיתונאית הדס שטייף, משרד הביטחון, המשטרה ומעורבים נוספים, ובה דרישה לפצותה ב-4 מיליון שקל. כרייף תובעת בגין הנזקים שנגרמו לה לטענתה "בעקבות נטילת המכשירים הניידים של אפי נוה שלא כדין, עיון בתכתובותיו והעברתן לצדדים שלישיים וחשיפתן לציבור". כרייף, שכיהנה כשופטת בבימ"ש השלום בנתניה, הייתה חשודה מרכזית בפרשת "מין תמורת מינוי" על יחסיה עם ראש לשכת עורכי הדין אז אפי נוה.

לפי החשדות, כרייף פנתה לנוה מספר רב של פעמים וביקשה את עזרתו בתהליך מינויה לשיפוט. בד בבד העמיקו השניים את הקשר האינטימי ביניהם, אשר כלל שיחות טלפון והתכתבויות רבות בעלות אופי אינטימי וכן מפגש אינטימי נוסף בעיצומו של תהליך המינוי.

לאחר כשלונה של כרייף בקורס השיפוט, הפצירה בנוה כי יקדם את מועמדותה בוועדה. לאחר מפגש אינטימי בין כרייף לנוה, תמך נוה באינטנסיביות במועמדותה, מבלי לגלות בדבר הקשר האינטימי ביניהם לאנשי הוועדה.

התיק נגדה נסגר אך היא פרשה מכס השיפוט כחלק מההחלטה שלא להגיש נגדה כתב אישום בגין שיבוש הליכי חקירה על מחיקת מסרונים.

הדס שטייף  ואתי קרייף. אילן בשור, ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
הדס שטייף ואתי קרייף/עיבוד תמונה, אילן בשור, ראובן קסטרו

בבקשה שהגישה שטייף היא טוענת שכרייף עצמה הפרה את צווי איסור שהוטלו על חומר החקירה בפרשת "מין ומינויים", כאשר הגישה תביעה אזרחית הכוללת איזכורים למידע ומסמכים מתוך תיק החקירה.

כרייף קיבלה לידיה את מסמכי תיק החקירה, כחלק מהיותה חשודה בעבירות פליליות וכהכנה לשימוע שנערך לה על ידי הפרקליטות בטרם העמדתה לדין. לפי החלטת בית משפט השלום (השופט ע' מסארווה), על מסמכי תיק החקירה הוטל צו איסור פרסום. צו אשר עומד בתוקפו גם היום, לאחר סגירת התיק. לטענת שטייף, למרות צו איסור הפרסום, כרייף פעלה בניגוד לדין והגישה תביעה בצירוף מסמכים האסורים בפרסום.

"לאחר שהגישה את התביעה שכוללת חומרי חקירה ומסמכים שחל עליהם צו איסור פרסום, הגישה כרייף בקשה להוצאת צווי איסור פרסום חדשים. לבקשה זו התנגדה שטייף וטענה שאין להוציא צווים חדשים", נכתב בבקשת שטייף.

הדס שטייף מסרה: "אני מאמינה במערכת המשפט במדינת ישראל. החוקים חלים על כולם, גם על גב' כרייף. לא ייתכן כי גב' כרייף תתבע אותי בפומבי, תטיח בי האשמות קשות חסרות ביסוס, ולאחר מכן תסתתר מאחורי צווי איסור פרסום, בניסיון להסתיר מעיני הציבור את פעולותיה ומעשיה. הצדק צריך לא רק להעשות אלא גם להיראות. על כרייף להחליט אם היא מגישה תביעה, שתוותר על צווי האיסור שניתנו בעבר ולא תבקש חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully