וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתפקיד תחקירנית חדשות 13: מלהקת האח הגדול

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 10:27

בחדשות 13 מצאו דרך ייחודית לפתור את בעיית כוח האדם, ועל הדרך אולי להפוך את כתבות המגזין לאטרקטיביות יותר - והחלו להשתמש בשירותיה של מלהקת ריאליטי. כזכור, כללי הרשות השנייה קובעים על הפרדה מוחלטת בין חברת החדשות לחברת האם רשת 13

בחדשות 13 מצאו דרך ייחודית לפתור את בעיית כוח האדם, ועל הדרך אולי להפוך את כתבות המגזין לאטרקטיביות יותר - כך עולה ממודעה שהתפרסמה בימים האחרונים, ולפיה בחברות החדשות מחפשים "אנשים וורבליים וטלוויזיוניים שטרם החליטו למי להצביע ומעוניינים לשתף בהתלבטויות שלהם".

מי שחתומה על הידיעה היא נילי בייטל - מלהקת בכירה מעולמות הריאליטי, שבמקרה או שלא - ליהקה בעבר עבור רשת 13 את המתמודדים לעוגני הריאליטי המרכזיים שלה - האח הגדול, הישרדות והמירוץ למיליון.

מודעת דרושים לחדשות 13. צילום מסך, צילום מסך
מודעת דרושים לחדשות 13/צילום מסך, צילום מסך

לפי המודעה, ככל הנראה מדובר בסדרת כתבות מז'אנר "קבוצות המיקוד" או דומיו, שנעשות בעת מערכות בחירות. יש להבין, לרוב על ליהוק מרואיינים לכתבות בנוסח זה אמונים עיתונאים - מפיקים, תחקירנים או אפילו הכתב/ת עצמו/ה - שכן מדובר במוצר עיתונאי, ולא בתוכנית בידור.

בנוסף, לפי כללי הרשות השנייה - חברות החדשות בטלוויזיה אמורות לשמור על הפרדה מבנית ותוכנית מוחלטת מחברות האם רשת 13 וקשת 12. לא ברור כיצד מלהקת עבור תוכנית ריאליטי שעובדת גם עבור חברת חדשות מתיישבת עם הכללים.

בחדשות 13 בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully