וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה, שווה אייטם בברנז'ה

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 17:16

ה"פאבלישר הוותיק בישראל" החל גם הוא את קמפיין הבחירות שלו ועולה בקמפיין תדמיתי רחב היקף תחת הסלוגן "וואלה! הכל אפשרי". וואלה! ברנז'ה מלקקת לבוסים

קמפיין וואלה!/מערכת וואלה!

וואלה, הידועה כגוף תקשורת המעורב באופן אקטיבי במערכות הבחירות האחרונות, החלה את קמפיין הבחירות שלה בסיבוב הבחירות החמישי, ועולה בקמפיין תדמיתי רחב היקף תחת הסלוגן "וואלה! הכל אפשרי".

הקמפיין, המציג צימודים מופרכים שאולי יתרחשו בממשלה הבאה (ביבי עם טיבי, ליברמן עם דרעי), עלה בפריסה רחבה בכל אמצעי המדיה: תשדירים בטלוויזיה, שילוט ענק באיילון, תשדירי רדיו, מודעות בעיתונים ודיגיטל כמובן.

קמפיין וואלה!. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
קמפיין וואלה!/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

נעמי גביסון, סמנכ"ל השיווק: "סבב הבחירות החמישי הוא מצב מטורלל אבל במציאות הישראלית שאנחנו חיים בה, וואלה! הכל אפשרי! אז מבחינתנו זו הזדמנות מצויינת להזכיר לישראלים שוואלה, ה"פאבלישר הותיק בישראל" שחבר בשנה האחרונה לענקית התקשורת המפעילה עיתונים, אתרים, תחנות רדיו וערוצי טלוויזיה מובילים, ובכך הפך לנבחרת העיתונאים הכי חזקה ומגוונת שיש - הוא גוף שגאה לתת את הטון ולספק חדשות מאוזנות, רחבות, בלעדיות ובזמן אמת, גם ובמיוחד בתקופת בחירות, על מנת שהישראלים יידעו שכדי להכיר מקרוב את כל האפשרויות, צריך רק להתעדכן בוואלה!, בה הכל, אבל הכל, אפשרי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קמפיין וואלה!. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
קמפיין וואלה!/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully