וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד מהממלכה: "חברות" תמשיך לעונה שנייה בערוץ Channel 4 הבריטי

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 14:06

ארבעה חודשים בלבד מאז עלתה לראשונה לאוויר, "Hullraisers" - הגרסה הבריטית ל"חברות" של יואב גרוס הפקות, רשת 13 ודורי מדיה - תמשיך לעונה שנייה בערוץ Channel 4. הדיילי טלגרף הגדיר את הסדרה כ"קומדיה חדה"

ארבעה חודשים בלבד מאז עלתה לראשונה לאוויר, "Hullraisers" - הגרסה הבריטית ל"חברות" של יואב גרוס הפקות, רשת 13 ודורי מדיה - תמשיך לעונה שנייה בערוץ Channel 4 הבריטי.

Channel 4 הכריז על העונה החדשה במסגרת פסטיבל הטלוויזיה אדינבורו שנערך בימים אלה בסקוטלנד. בהודעה מטעם הערוץ נמסר כי לאור ההצלחה של העונה הראשונה הוחלט להמשיך לעונה נוספת. העונה הראשונה של "Hullraisers" כללה 6 פרקים ומיד עם עלייתה זכתה לביקורות מחמיאות ביותר מצד התקשורת הבריטית לרבות עיתוני הדגל טיימס, הדיילי טלגרף שהגדיר את הסדרה בתור "הקומדיה החדה החדשה של ערוץ 4," ועוד.

"חברות" בכיכובן של ליטל שוורץ, לירית בלבן, מגי אזרזר ולירון ויצמן עלתה לראשונה בישראל בשנת 2013 ושודרה במשך 4 עונות תחילה בערוץ 10 ובהמשך ברשת 13. יוצרי הסדרה הם יואב גרוס, ליטל שוורץ, שי בן עטר וליאת שביט והיא נכתבה על ידי ליאת שביט ושי בן עטר. את הסדרה מפיצה חברת דורי מדיה. בשנת 2014 זכתה "חברות" בפרס הבינלאומי היוקרתי "ורד הזהב" כסדרה הקומית הטובה ביותר - הישג שלא שוחזר מאז על ידי אף סדרה ישראלית אחרת.

חברות, הגרסה הבריטית. Channel 4,
חברות, הגרסה הבריטית/Channel 4

במהלך 2021 הושלמה עסקת המכירה של הסדרה על ידי דורי מדיה ויואב גרוס להפקה מחודשת בבריטניה. כאמור, בתחילת 2022 הושלמה הפקת הגרסה המקומית על ידי חברת הפקה פייבל פיקצ'רס מקבוצת סוני והיא עלתה לשידור בערוץ 4 בחודש אפריל. בריטניה היא המדינה הששית שרכשה את הסדרה. גרסה צרפתית הופקה ושודרה בצרפת ובלגיה. בנוסף שודרה הסדרה המקורית בפולין, רוסיה ואוקראינה.

יואב גרוס, מנכ"ל יואב גרוס הפקות: "אנחנו ביואב גרוס הפקות גאים ונרגשים מההחלטה של ערוץ 4 הבריטי לחדש את " Hullraisers" ("חברות") לעונה שניה. עבורנו מדובר בהבעת אמון ביצירה הישראלית וביכולות שלנו כבית של יצירה והפקה ליצור תוכן שחוצה גבולות של שפה ותרבות".

נדב פלטי, מנכ"ל דורי מדיה: "העובדה כי הקהל הבריטי מחבק את היצירה העל זמנית של "חברות" ממחישה פעם נוספת כי התוכן הטלוויזיוני הישראלי הוא ענף ייצוא משמעותי הגדל משנה לשנה. אני גאה בחלקה של דורי מדיה בהצלחה זו. ברצוני להודות ליואב גרוס ורשת 13 וכן לערוץ 4 וחברת ההפקה פייבל פיקצ'רס (מקבוצת סוני) על השותפות המוצלחת עד היום ובעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully