וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתתפות בצער המשפחה? אולי בהזדמנות. זה מה שהיה לשר התקשורת לומר על רצח העיתונאי הערבי

עודכן לאחרונה: 5.9.2022 / 12:36

יועז הנדל התייחס לרצח העיתונאי באום אל פאחם, וקשה היה לחמוק מהתחושה שאם היה מדובר בעיתונאי יהודי, דבריו היו נשמעים קצת אחרת. מה כן בחר הנדל להבליט? "הנשק שיורה בעיתונאי בתוך המגזר הוא זה שיופעל נגד יהודים מחוץ למגזר"

יועז הנדל על נידאל אגבאריה/משרד התקשורת
"אני עומד כאן כשר תקשורת שתחת אחריותו נרצח עיתונאי - אירוע שנחשב קיצוני מאוד בעולם המתקדם, וכמי שמבקש את אמון הציבור להפוך לשר ביטחון הפנים"

שר התקשורת יועז הנדל התייחס לרצח העיתונאי אתמול (ראשון) באום אל פאחם, וקשה היה לחמוק מהתחושה שאם היה מדובר בעיתונאי יהודי, דבריו היו נשמעים קצת יותר רגישים.

הנדל ניצל את במת השקת "תכנית המשילות" המהווה חלק מהקמפיין של מפלגתו המשותפת עם שרת הפנים איילת שקד "הרוח הציונית", ואמר: "הלילה נרצח העיתונאי נידאל אגבארייה באום אל פאחם. אני עומד כאן כשר תקשורת שתחת אחריותו נרצח עיתונאי - אירוע שנחשב קיצוני מאוד בעולם המתקדם, וכמי שמבקש את אמון הציבור להפוך לשר ביטחון הפנים.

"הרצח הוא עוד סימן למציאות הביטחונית בתוך המדינה בשני העשורים האחרונים. במגזר הערבי אין ריבונות. נקודה. הנשק שיורה בעיתונאי בתוך המגזר הוא זה שיופעל נגד יהודים מחוץ למגזר. מדינת ישראל ויתרה, אני לא מתכוון לוותר על החזרת המשילות כחלק מהקמת הממשלה".

נדאל אגבריה, עיתונאי בן 45 מאום אל-פחם, נורה הלילה סמוך לביתו בשכונת קינא בעיר. לפי החשד, הרצח אינו קשור לעבודתו כעיתונאי, אלא ניסיון להלך אימים על משפחתו של אגבריה בניסיון לגבות חוב מבן משפחה אחר. על מתחם המשפחה נורו יריות כמה פעמים בשנתיים האחרונות, באחד המקרים האלה חדר כדור את חלון דירתו. אגבריה הותיר אחריו אשה ובת.

צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי, ופינה אותו תוך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים העמק בעפולה, שם נקבע מותו. כוחות משטרה שהגיעו לזירת הירי החלו באיסוף ממצאים במקום, לצד סריקות האזור לאיתור היורים. עדי ראייה סיפרו כי האירוע הירי התרחש ברחוב הראשי בעיר, מול כמה בתי עסק שעדיין פעלו באותה השעה.

לאחר הערכות מצב שקיימו הלילה אחרי חצות מפקד מרחב מנשה נצ"מ שלומי בן שושן ומפקד מחוז חוף ניצב יורם סופר בתחנת אום אל פחם, הוטלה החקירה על מיחלק פשיעה חמורה ביחידה המרכזית של מחוז חוף. טרם נעצר איש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully