וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן נגד העיתונאי: קובי רפואה תובע את כתב ynet נדב צנציפר

9.9.2022 / 10:02

מאמן הפועל תל אביב קובי רפואה תובע את נדב צנציפר על סכום של 200 אלף שקל: "מסע נקמני בשל סירוב להתראיין". תביעה של מאמן אחר, רן בן שמעון, נגד צנציפר מתנהלת בימים אלה בבית המשפט

קובי רפואה, מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא מוותר. רפואה/ברני ארדוב
"תביעה זו מגוללת את המסע הנקמני של צנציפר ברפואה בשל סירובו של רפואה להתראיין באחת מתוכניותיו, תוך שהאחרון מנצל כל במה אפשרית, אם ברדיו ספורט 5 ואם בטורים השונים שכותב"

מאמן קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב קובי רפואה הגיש רשמית לבית המשפט כתב תביעה בסך 200 אלף שקל נגד העיתונאי נדב צנציפר, בגין לשון הרע ופגיעה בשמו הטוב.

עורך הדין אלכס וייג, המייצג את רפואה, מנהל במקביל מערכה משפטית אחרת מול צנציפר עבור מאמן אחר, רן בן שמעון, בטענה לפגיעה בשמו הטוב, לאחר שכינה אותו "אפס" מספר פעמים. תביעה זו עדיין מתנהלת בבית המשפט.

"היום הוגשה לבית המשפט תביעתו של מאמן הכדורגל הפועל תל אביב קובי רפואה כנגד הפרשן וכתב הספורט נדב צנציפר", מסר וייג, "תביעה זו מגוללת את המסע הנקמני של צנציפר ברפואה בשל סירובו של רפואה להתראיין באחת מתוכניותיו, תוך שהאחרון מנצל כל במה אפשרית, אם ברדיו ספורט 5 ואם בטורים השונים שכותב, ומשתלח ברפואה באמירות וביטויים שאינם קשורים בביקורת מקצועית כזו או אחרת, וכמו כן יצירת מציאות של סכסוכים ומתיחויות בין קובי רפואה לגורמים כאלה ואחרים במועדון הכדורגל הפועל תל אביב, כאשר הכול נועד כדי לפגוע בפועלו, בשמו, בכבודו ומשרתו של קובי רפואה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully