וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש ולהבות בחיפה: קריאה לחרם על שרון גל

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 13:16

צילומסך שהגיע לידי וואלה! ברנז'ה חושף טפח מהיחסים המורכבים במשולש דובר-עורך-מגיש. הרקע: פיגוע בשידור שהכין שרון גל לראשת עיריית חיפה, שהפך לאירוע מתגלגל

בעיריית חיפה זועמים על המגיש שרון גל שהבטיח לראשת העיר חיפה עינת קליש-רותם לדבר על בתי הזיקוק, והפתיע אותה עם ניסיון לייצר כותרת נגד לפיד. בהודעה כמעט חסרת תקדים במושגי דובר-עיתונאי, גולל דובר עיריית חיפה אלירן טל (ולשעבר כתב ערוץ 20) את מסכת ההסכמות אליה הגיע עם עורך התוכנית של גל ברדיו "גלי ישראל", שנשען על סדרת ציוצים של קליש-רותם על עתיד מפרץ חיפה ופינוי בז"ן (בתי הזיקוק) בעיר.

בציוצים הטילה קליש-רותם את האחריות גם המדיניות הממשלתית בנושא גם את ראש הממשלה יאיר לפיד, והובילה לגל של ניסיונות לראיינה מכלי תקשורת המזוהים עם נתניהו, כחלק מהמשחק הפוליטי בין ימין ושמאל - מאבק שבעירייה העדיפו להתרחק ממנו.

שרוון גל הרמת כוסית רשת 13. ניר פקין, מערכת וואלה!
שרוון גל הרמת כוסית רשת 13/מערכת וואלה!, ניר פקין

בצילום המסך שהפיץ דובר העירייה טל ובו קריאה לראשי רשויות מקומיות להימנע מלעלות לשידור אצל גל, נראה כי הדבר הובהר היטב לעורך תוכניתו, והוא הסכים לתנאי, אולם בשידור, החל לשאול אותה גם שאלות נוספות, בכוונה להוציא כותרת נגד לפיד גם בתחומים אחרים.

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "את מה שהיה לי להגיד אמרתי לשרון ולאנשי רדיו גלי ישראל, שאני מעריך מאוד ברמה האישית. מעבר לזה, לא נתכוון להתייחס לדברים. עברתי הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully