וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמוקרטיה מתגוננת: תקרית אלימה בבית ידיעות אחרונות

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 8:07

ציוץ שנוי במחלוקת הוביל לתקרית חריגה באולפן ערוץ דמוקרט TV השוכן בבית ידיעות אחרונות: לפי גורמים, העיתונאי ישראל פריי "השתולל, צעק וקילל" בעקבות הורדתו משידור. וואלה! ברנז'ה עם הפרטים מאחורי הקלעים

תקרית חריגה אירעה אמש (ראשון) באולפן ערוץ דמוקרט TV בבית ידיעות אחרונות: לפי גורמים בערוץ, העיתונאי ישראל פריי "השתולל, צעק וקילל - עד שהורחק על ידי קצין הביטחון של הקבוצה מהבניין עד להודעה חדשה".

תחילת האירוע היה בהזמנה של פריי לאולפן בעקבות ציוץ שנוי במחלוקת שלו על חקירת המחבל שרצה לעשות פיגוע בתל אביב. לפי דיווחים בתקשורת, המחבל מוחמד מינאווי אמר בחקירתו כי "חיפש חיילים, ומשלא מצא ביפו - התמהמה, מה שאפשר את תפיסתו על ידי לוחמי היס"מ". בעקבות הדיווחים צייץ פריי: "תראו מה זה גיבור. הוא עשה את כל הדרך משכם עד תל אביב, ולמרות שכל הישראלים סביבו לוקחים איכשהו חלק בדיכוי, ריסוק והרג בני עמו - הוא בכל זאת חיפש מטרות לגיטימיות ונמנע מפגיעה בחפים מפשע. בעולם מתוקן הוא היה מקבל מדליה".

הציוץ הוליד שלל תגובות זועמות, אחת מהן גם של יאיא פינק ששימש כמנכ"ל תנועת "דרכנו", שמפעילה את ערוץ החדשות דמוקרט TV שכתב כי "תמיכה בטרוריסטים אינה היהדות שלי". ממול, זכה פריי גם לתגובות שחיזקו את דבריו.

כאן מתפתח קרב גרסאות: בערוץ אומרים כי בעקבות הציוץ, פריי, עובד הערוץ, לאולפן דמוקר TV בבית ידיעות אחרונות, ומאז החלה שרשרת אירועים שגורמים בקבוצה שנכחו במקום מתארים כ"הזויה".

"פריי השתולל, צעק וקילל בפני עובדי הערוץ ההמומים, ובפני האורחים שבאו לאולפן", מספר לוואלה! ברנז'ה גורם שנכח במקם. "בנוסף, פריי מנע מהשידור להתחיל בזמן, תוך שהוא מסרב לצאת מהאולפן, עבר לקונטרול והפריע למהלך שידור המהדורה בצרחות". לדבריו, "עובד אולפן אף נחבל בידו בשל ההשתוללות שהתרחשה בקונטרול. למרות בקשות חוזרות ונשנות של עובדי הערוץ כי יירגע, פריי סירב להתפנות עד שלבסוף הורחק מבית ידיעות אחרונות בהוראת קצין הביטחון עד להודעה חדשה".

ממול, לטענת פריי הסיבה לתקרית הייתה בכלל העובדה שגילה על הורדתו משידור סמוך לשעת השידור, זאת בשל סירובו למחוק את הציוץ המדובר.

בהמשך, הוציא הערוץ הודעה על השעייתו המידית של פריי עד לבירור. בהודעה, תלו בערוץ את הסיבה לכך ב"התבטאות קיצונית ולא ראויה שפרסם העיתונאי בטוויטר".

בדמוקרט TV בחרו שלא להתייחס לדברים. תגובתו של ישראל פריי טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully