וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בהמה ומטונפת"; ערוץ 13 מציג: קרבות וצעקות במסדרונות

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 23:52

אשתו של עיתונאי ערוץ 13 שלומי אלדר טוענת שאילה חסון תקפה אותה במילים "בהמה" ו"מטונפת", ודרשה להפסיק את עבודת בעלה בערוץ. אלדר מוסיף בשיחה עם וואלה: חסון תקפה גם אותי. וגם, איך מסביר אמנון לוי את התגובה שכתב על חסון ושבאורח פלא נמחקה? חסון: לא היה ולא נברא

אילה חסון ואמנון לוי. ראובן קסטרו וצילום מסך, צילום מסך
כתב "בהמה", ואז מחק ואומר: "זו טעות מקלדת". אילה חסון ואמנון לוי/צילום מסך, ראובן קסטרו וצילום מסך

מיכל אהרוני, מחזאית, פובליציסטית ישראל היום ואשתו של העיתונאי ובמאי הסרטים התיעודיים שלומי אלדר, העובד על כתבה לחדשות 13, טוענת כי העיתונאית ומגישת "שישי" ו"המטה המרכזי" ברשת 13, אילה חסון, תקפה אותה היום מילולית. "הלם. על אמת", כתבה אהרוני בטוויטר. "אילה חסון עומדת בחדר עריכה בערוץ 13 ומקללת אותי באלימות חסרת רסן. משתמשת במילים 'בהמה' ו'מטונפת' רק כי לפני כחצי שנה צייצתי ציוץ ביקורתי עליה. היא מקנחת בדרישה להפסיק את עבודתו של שלומי אלדר שעורך כתבה למוצ"ש כי... הוא בעלי. בריונות מהזן הנמוך והמסוכן ביותר".

אהרוני טוענת שחסון קיללה אותה לכאורה בעקבות פוסט שכתבה בינואר השנה, ובו נטען בין השאר: "אילה אישה חכמה עם חושים מטורפים, אי אפשר לקחת את זה ממנה. אבל משהו קרה שם, היא בחרה צד. והצד הזה שינה לחלוטין את היכולת שלה לראות דברים בפרספקטיבה. את הלהט שהיה בה כלפי האמת והחשוב והצודק היא מפנה להשתלחות שהופכת אותה מעיתונאית שיכולה להביא תחקירים פצצה למישהי שמתעסקת בקקי. זה מבאס. כי תקשורת חוקרת ונשים משפיעות בתחום כמעט ואין. המסך, על אף שאת החדשות מגישות נשים, נעדר איזון בין גברים דעתניים לנשים דעתניות. בפאנלים ובמדורי הדעות אנחנו עדיין מיעוט בעוד שלאיילה יש במה וכישורים שמנוצלים לטובת פוליטיקה במקום עיתונאות. חבל. פשוט חבל".

שלומי אלדר מוסיף בשיחה עם וואלה!: "ערכתי את 'מבט' בשנת 2002, היא הייתה כתבת מדינית. היה פיגוע בבית שאן ביום שהיה פריימריז בליכוד, ואריק שרון יצא עם הנאום המפורסם שלו 'לכו להצביע'. הוא עשה מסיבת עיתונאים בבית שאן. סיימתי את עריכת מבט בעשר בערב, יצאתי הביתה, אני מקבל ממנה טלפון אחרי יום שידורים ארוך ומתגלגל מעשר בבוקר. ואז היא התחילה לקלל אותי ב'חתיכת כלב', 'הלוואי שתמות', 'אני אירק על הקבר שלך ועל הקבר של הילדים שלך'. לא הבנתי על מה היא מדברת. מסתבר שכל זעמה של האישה הזאת, שקראה לאשתי בהמה, היה מזה שהכנסתי אינטרקאט, כלומר שאלה, של אודי סגל שהיה כתב של ערוץ 2, ששאל את שרון למה יצאת עכשיו לדבר ולא יצאת קודם. למרות זאת, כשהייתי חבר בועדת פרס סוקולוב הגשתי את חסון ביוזמה שלי לפרס סוקולוב. התעליתי על הקללות והגידופים שלה והגשתי אותה לפרס סוקולוב. ועכשיו סתם ישבתי, והיא נכנסה לקלל את אשתי. ואני לא מרשה שיקללו את אשתי, בטח לא במילים כמו 'מטונפת' ו'בהמה'. זה כל הסיפור".

ציוץ של המחזאית מיכל אהרוני נגד עתונאית ומגישת חדשות 13 אילה חסון, ותגובה שכתב לציוץ המגיש אמנון לוי, ואחר כך מחק. טוויטר, צילום מסך
ציוץ של המחזאית מיכל אהרוני נגד עתונאית ומגישת חדשות 13 אילה חסון, ותגובה שכתב לציוץ המגיש אמנון לוי, ואחר כך מחק/צילום מסך, טוויטר

בתוך כך, מגיש רשת 13 אמנון לוי הגיב לציוץ של מיכל אהרוני, וכתב: "ראינו. בהמה", ולאחר מכן מחק את הציוץ.

אמנון, כוונתך היתה לחסון בשימוש במילה "בהמה" בתגובה לציוץ של אהרוני?

"אני בחופש, לא הייתי היום בכלל בערוץ, וודאי שלא ראיתי כלום. זו טעות מקלדת ששייכת לשיחת ווטסאפ שניהלתי עם חבר בעניין אחר, כשהטוויטר היה פתוח, ולא שמתי לב שאני מגיב בטוויטר. וודאי שלא הייתי מגיב ככה לציוץ הנדון. כשהבנתי שעניתי בטוויטר מחקתי מייד. אני לא מכיר את האירוע ואין לי שום קשר אליו. ואגב אני ממש לא חושב ככה על איילה".

אילה חסון מסרה בתגובה לוואלה: "מדובר בשקרים מכוערים וגסים. לא היה ולא נברא! מישהו באמת מאמין ששלומי אלדר היה מגיש את המועמדות שלי לפרס סוקולוב כולל מכתב המלצה מדהים עלי, לו הייתי מדברת כך?!"

חדשות 13 סרבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully