וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: כל ערוצי הטלוויזיה בישראל ישתפו פעולה על המסך

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 17:15

מהלך היסטורי: ביום רביעי ישנו כל ערוצי הטלוויזיה המרכזיים את הלוגו שלהם. סמנכ"ל הקריאטיב שהצליח לעשות את הבלתי ייאמן מסביר לוואלה! ברנז'ה איך זה קרה

קמפיין חללי מינכן/הוועד האולימפי

לראשונה בהיסטוריית השידורים בישראל, ארבעת ערוצי השידור המרכזיים ישתפו פעולה וישנו את הלוגו שלהם באופן נקודתי. המהלך הוא חלק מקמפיין "כולנו 11" להנצחת י"א חללי מינכן שיזם הוועד האולימפי. מי שעומד מאחורי המהלך הוא משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.

בוועד אומרים כי המהלך מורכב משלוש רגליים, כשהראשונה בהן כבר התרחשה ביום שבת במסגרתו כל קבוצות ליגת העל עלו למגרש עם חולצות שעליהן שמות הנרצחים.

עוד במסגרת הקמפיין, ישולבו בשבוע הבא סרטוני טיק טוק שיעלו במהלך היום ובהם 11 משפיעני טיקטוק יספרו כל אחד על אחד מהנרצחים ודרך כך, אומרים בוועד, הקהל הצעיר ייחשף לאירועי מינכן.

בין המשפיענים: לינוי אשרם, אביב אלוש, רוסלנה רודינה, קווין רובין, מתן פרץ, גידעון לב, טל הופמן, יונתן כהן, ליאל אלי, ענבל רז ושחר חיון.

אילנה רומנו ואנקי שפיצר אלמנות הספורטאים עם יעל ארד יו״ר הוועד האולימפי בבלומפילד בפתיחת המשחק המרכזי בין מכבי ת״א לבית״ר ירושלים. הוועד האולימפי בישראל,
השלב הראשון היה על המגרש/הוועד האולימפי בישראל

הפכו לשקופים

יגאל עזרא, סמנכ"ל הקריאטיב בבאומן-בר-ריבנאי, שמסביר לוואלה! ברנז'ה על הבריף שעמד מולו כשניסה לפצח את הנוסחה. "כשניגשנו למשימה ליצור מהלך הנצחה ל- 11 הספורטאים הישראלים שנרצחו באולימפיאדת מינכן 1972, שני דברים היו ברורים לנו: 1. חלק גדול מהציבור הישראלי, ובעיקר בני נוער, לא מכירים בכלל את הסיפור הזה. 2. תשדיר זיכרון רגיל ממש לא יספיק כדי לעורר מודעות".

לדבריו, "במדינה כמו שלנו, שלצערנו רוויה באירועי טרור וימי זיכרון, תשדירים מהסוג הזה הפכו ל'שקופים'. חיפשנו משהו שאי אפשר יהיה לפספס, ושיגיע לכל בית בישראל. ניסינו לדמיין את הצופה הישראלי, פותח טלוויזיה בסוף היום על הספה: מה יפתיע אותו ויגרום לו לחשוב על אחד עשר הספורטאים? משם הגיע הרעיון לשנות באופן תקדימי את הלוגואים של הערוצים הישראלים למספר 11, עם המסר "היום, כולנו 11". פנינו עם היוזמה לערוצים המובילים, שהתרגשו מאוד מהמחווה ונתרמו בהתלהבות. את התוצאה תוכלו לראות על המסך".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הוועד האולימפי. צילום מסך, צילום מסך
הוועד האולימפי/צילום מסך, צילום מסך

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי: "הספורט הישראלי לא נכחד. הטרור לא ניצח. אנחנו כאן ניצבים מולכם, נושאים בתרמילנו את מורשת הדורות של הספורט הישראלי עם 13 מדליות אולימפיות, מדליות של זהב, כסף וארד ואינספור הצלחות בזירה הבינלאומית".

"תומס באך, גדול ידידי ישראל בספורט העולמי הבטיח לחולל שינוי ביחסה של התנועה האולימפית לרצח הנתעב, הבטיח וקיים(גם היום בנאומו) ועל כך, אדוני הנשיא, הספורט הישראלי, הציבור בישראל, מודה לך. לספורטאיות והספורטאים הצעירים, חברי הסגל האולימפי לפריז 2024 הנמצאים כאן היום אני אומרת - דעו מאין באתם ולאן אתם הולכים. בכל תחרות, בכל מקום בעולם, אתם מייצגים את מדינת ישראל, את הערכים, את המורשת ואת ההיסטוריה של עמנו. הרבה תקוות עוד יתלו בכן ובכם. תמיד זכרו לשאת עמכם גם את מורשתם של 11 הספורטאים שלנו שנסעו לייצג את ישראל ושירת חייהם נגדעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully