וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקונדום ביד של הכתבת הסיח את דעת הצופים

עודכן לאחרונה: 29.9.2022 / 10:00

כתבת חדשות מקומית בפלורידה הפכה לללהיט ויראלי לאחר שהשתמשה בקונדום כדי להגן על המיקרופון בזמן שדיווחה מסופת ההוריקן איאן

כתבת ברשת טלוויזיה מקומית בפלורידה משכה את תשומת לב הצופים ביום רביעי כשהקונדום שהיה על המיקרופון שלה הופיע על המסך בזמן ששידרה כשהיא עומדת בעיצומה של סופת ההוריקן איאן שמכה במדינה.

הכתבת קיילה גלר של ערוץ NBC2 דיווחה על הסופה ממגרש חנייה בפורט מאיירס כאשר דעת הצופים הוסחה על ידי מעטפת הגומי יוצאת הדופן שעל המיקרופון שלה. ""NBC 2 מתרגלת דיווח עם מיקרופון בטוח במהלך ההוריקן איאן", צייץ אחד הצופים. "@NBCNewsNow באמת הוציאה את האישה הזו החוצה כשהיא מחזיקה מיקרופון עטוף בקונדום מול פניה," כתב צופה אחר.

וזה ההסבר שלה

גלר מיהרה לצאת להגנת השיטה שלה בסטורי שפרסמה באינסטגרם שלה. "הרבה אנשים שואלים מה יש על המיקרופון שלי", אמרה. "כן. זה מה שאתם חושבים שזה. זה קונדום. זה עוזר להגן על הציוד. אסור להרטיב את המיקרופונים האלה. יש הרבה רוח והרבה גשם, אז אנחנו צריכים לעשות מה שאנחנו יכולים לעשות וזה אומר למשל לשים קונדום על המיקרופון".

קיילה גלר מסבירה מדוע עטפה את המיקרופון שלה בקונדום/kylagaler

עמיתה של גלר, ג'ף בוטרה מרשת ABC7, שיתף תמונה של המיקרופון של גלר מקרוב וצייץ: "אנו מתרגלים דיווח בטוח על ההוריקן". "כן, זה קונדום," הוא המשיך. "אין דבר טוב יותר מלאטום את המיקרופון. הקולגה שלי עונה על הרבה שאלות. רגע של צחוק בסערה המגעילה הזו".

הוריקן איאן - אחת מהסופות החזקות שנרשמו בעשורים האחרונים בארצות הברית - הגיעה אמש (רביעי) לחופי פלורידה. הסופה העוצמתית מוגדרת כ"מסוכנת ביותר", ובקטגוריה 4 - רמה אחת נמוכה מקטגוריה 5 החזקה ביותר. יותר משני מיליון תושבים כבר נותקו מחשמל והצפות רבות פקדו את האזורים הראשונים שבהם פגעה ההוריקן.

עם זאת, שיא הסערה טרם פגש את חופי פלורידה, כשהגשם והנחשול העוצמתיים ביותר עוד צפויים לפגוע באזור החוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully