וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ומה הקשר ליאיר לפיד? הסודות של מוטי קירשנבאום מתגלים

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 7.10.2022 / 10:37

שבע שנים אחרי מותו, החליט בנו של מוטי קירשנבאום לפתוח את הארכיון הגדול שהשאיר אחריו אביו. הסרטים הישנים והתמונות מציירים תמונה של אחד מיוצרי הטלוויזיה החשובים והעסוקים שהיו בארץ, וגם כמה צדדים פחות מוכרים. קבלו הצצה

מתוך הסרט ״קירשנבאום"/כנען קירשנבאום

לפני כשבע שנים, בעת שהיה אמור להגיש את פינתו הקבועה בתוכנית "בילוי נעים" בגלי צה"ל נפטר באופן פתאומי איש הטלוויזיה, מוטי קירשנבאום.

קירשנבאום היה ממקימי הטלוויזיה הישראלית, ביים סרטים דוקומנטריים וכתבות מגזין בשורותיה, יצר בה את תוכנית הסאטירה "ניקוי ראש", עליה זכה בפרס ישראל, ובהמשך היה מנכ"ל רשות השידור.

קירשנבאום גם יצר תוכניות בידור סאטיריות מחוץ לטלוויזיה, ועבד בין השאר עם הגשש החיוור על תוכניתה "בעבור חוקן דולרים". בשנים האחרונות לחייו היה קירשנבאום מזוהה עם התוכנית "לונדון וקירשנבאום" ששודרה בערוץ עשר.

מוטי קירשנבאום בהלווייתו של ספי ריבלין בבית העלמין ראשון לציון. דצמבר 2013. יותם רונן
מוטי קירשנבאום בהלווייתו של ספי ריבלין בבית העלמין ראשון לציון. דצמבר 2013/יותם רונן

שבע שנים אחרי מותו, החליט כנען בנו הבכור לפתוח את הארכיון הגדול שהשאיר אחריו אביו. קטעי הארכיון, הסרטים הישנים והתמונות מציירים תמונה של אחד מיוצרי הטלוויזיה החשובים והעסוקים שהיו בארץ. הבן מתחקה אחר הקריירה הארוכה של מוטי. בדרך הוא פוגש עיתונאים ושחקנים שעבדו עם קירשנבאום לאורך השנים, וחושף את הצדדים הפחות מוכרים באישיותו, תפקודו כבן זוג, אב וחבר.

בין המשתתפים בסרט: ראש הממשלה יאיר לפיד, ירון לונדון, חיים יבין, דן שילון, טוביה צפיר, רבקה מיכאלי וגברי בנאי.

סרטו של כנען קירשנבאום "קירשנבאום" ישודר במוצאי שבת בכאן 11 לאחר מהדורת חדשות השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully