וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמירה אימבר, השדרנית המיתולוגית של קול ישראל, הלכה לעולמה

21.10.2022 / 21:36

אימבר, שהגישה תוכניות מוזיקה ומלל והייתה קריינית מובילה בחדשות קול ישראל, הלכה לעולמה בגיל 79. מוקדם יותר השבוע כתבה בפוסט בפייסבוק מילות פרידה: "חייתי איתכם וביניכם עם אהבה עצומה, יצריות רבה והתרסה מתמדת. תודה על החיים איתכם וביניכם"

שמירה אימבר. יח"צ,
שמירה אימבר/יח"צ

במשך יותר משלושה עשורים התרגלו מאזיני "קול ישראל" לשמוע את קולה של הקריינית שמירה אימבר. היום (שישי) הלכה אימבר לעולמה בגיל 79.

אימבר נולדה בירושלים ב-1943. סבה שמריהו, שעל שמו נקראה, היה אחיו של המשורר נפתלי הרץ אימבר, שחיבר את ההמנון הלאומי "התקווה". בשנות ה-60, לאחר שחרורה מצה"ל, למדה באוניברסיטת ברקלי שבקליפורניה, וכיוונה את עצמה לקריירת משחק, אולם לאחר שלמדה משחק רדיו החלה לעבוד כקריינית בקול ישראל. היא הגישה שם תוכניות מוזיקה ומלל, ובשנות ה-90 קריינה גם מהדורות חדשות. ב-2006 פרשה מקול ישראל, וב-2015 הגישה תוכנית שבועית אישית בגלי צה"ל.

בהודעת פרידה שפרסמה בפייסבוק השבוע כתבה אימבר: "הנה הגיע יום שלישי הטוב. פרידה. אני חשה צורך להיפרד. חייתי איתכם וביניכם עם אהבה עצומה, יצריות רבה והתרסה מתמדת. אני נפרדת בהשלמה, בשלווה ובנחת, מוקפת בתמיכה ובאהבה רבה. זכיתי במשפחה מופלאה, ובחברים נפלאים. תודה על החיים איתכם וביניכם. היו שלום".

אימבר הנחתה במשך מספר שנים את טקס המשואות בהר הרצל. היום, כאמור, הלכה לעולמה.

  • עוד באותו נושא:
  • קול ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully