וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמוטריץ' עולה להתקפה: "הקלטת של כאן 11 מבושלת"

דוד ורטהיים ואראל סג"ל

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 13:38

יו"ר הציונות הדתית התייחס ב-103FM להקלטות שנחשפו בכאן 11 על ידי הכתב מיכאל שמש: "נבזי לשלוף זאת שבוע לפני בחירות. ההקשרים הם אחרים, אבל אני לא רוצה לשחק לידיים של התקשורת שבחרה להוציא אותה כדי לפגוע בנו"

סמוטריץ' מתייחס לראשונה לסערת ההקלטות: "נתניהו לא שקרן, מי שהדליף לא בסדר". יו"ר הציונות הדתית שוחח הבוקר (שלישי) עם אראל סג"ל ודוד ורטהיים ב-103FM והתייחס לדברים. "מה שחשוב זה לא מה רצה או לא רצה, אמר או לא אמר נתניהו לפני שנה וחצי אלא מה יקרה בעוד שבוע, האם יאיר לפיד יקים ממשלה עם רע"ם והמשותפת, וגם הוא בסדרת הראיונות שלו הבוקר מסרב לומר שהוא לא מתכוון להקים איתם ממשלה ולשעבד את האינטרסים הכי חשובים של ישראל לתומכי טרור לא ציוניים שתומכים באויבים", תקף ח"כ סמוטריץ' בפתח השיחה.

בהקלטה שפורסמה מוקדם יותר השבוע נשמע ח"כ בצלאל סמוטריץ' כשהוא תוקף את נתניהו ואומר: "אם הייתי רוצה לקחת שני מנדטים מביבי הייתי צריך להיכנס באם-אמא שלו, הוא שקרן בן שקר. הוא לא רצה ללכת על רע"מ? רצה באבי אביו! אני היחיד שעמדתי בפרץ והייתי מרוויח שני מנדטים".

עוד טען בשיחה הבוקר כי "מה שחשוב שהימין יישר קו עם העמדה שהובלנו ולא הוקמה ממשלה כזו, ניהלנו ביחד במאמץ משולב כולנו, הליכוד ואנחנו והמפלגות החרדיות מאבק עיקש בממשלה הרעה הזו שנשעה על תומכי טרור. זה הדבר החשוב ושננצח את הבחירות".

"תקשורת צריכה לעבוד קשה"

לדבריו, "אל תעשו לעצמכם כתקשורת הנחות, תקשורת צריכה לעבוד קשה, לייצר תחקירים, לחשוף שחיתויות, זה שהתקשורת בשנים האחרונות כמעט לא עושה את תפקידה ומתעסקת בצהוב, עזוב מה זה עושה לתקשורת, זה האקט העיתונאי ההרסני ביותר כי זה מפרק את החברה. כולנו בני אדם שבנויים על מערכות יחסים בכל המעגלים, וחוסר היכולת שלנו לתת אמון אחד לשני כי אנשים מקליטים בסתר זה חורבן של האמון בין אנשים ושל היחסים החברתיים. אני חושב שטעיתי, גם בשיחות אישיות לא נכון לדבר ככה וקיבלתי הוכחה שאין דבר כזה שיחות אישיות. התנצלתי בפני נתניהו ובעיקר בפני הציבור, כאיש ציבור, שליח ציבור, אני לא אמור לדבר ככה. מותר לי ללמוד לקח".

בהמשך, חזר בו מאמירתו שנתניהו שקרן ואמר: "אנחנו חלק מהמחנה הלאומי, בשנה האחרונה הוכחנו את זה. אנחנו הרוב בעם, יש לנו מכנה משותף מאוד רחב למה טוב ונכון לישראל. יש לנו לא מעט חילוקי דעות בתוכנו ויש מחלוקות וביקורות, ולפעמים גם אומרים דברים שלא צריך לומר - נתניהו ואני יודעים לשים בצד את הדברים האישיים ולשלב ידיים לטובת מדינת ישראל".

בצלאל סמוטריץ ,יו"ר הציונות הדתית בכנס התאחדות התעשיינים של ישראל.

19 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
בצלאל סמוטריץ ,יו"ר הציונות הדתית בכנס התאחדות התעשיינים של ישראל. 19 באוקטובר 2022/ראובן קסטרו

"כשליברמן חירף את נתניהו ולמחרת נכנס להיות שר בממשלתו. בסוף היכולת להבין מה חשוב באמת - אנחנו משרתי ציבור. שיתפנו פעולה כל השנה האחרונה כדי להפיל את הממשלה הרעה הזו, אנחנו משתפים עכשיו פעולה כדי לנצח, ונשתף פעולה בשנים הבאות. הקלטת הזו של מיכאל שמש (הכתב הפוליטי של כאן 11 ד.ו) מבושלת, ההקשרים הם אחרים. אני לא רוצה להתייחס לקלטת מסיבה פשוטה, אני לא רוצה לשחק לידיים של הבן אדם שעשה מעשה שלא יעשה ואני לא רוצה לשחק לידיים של התקשורת שבחרה להוציא אותה כדי לפגוע בנו", אמר.

כמו כן, התייחס להקלטה של ח"כ בן גביר שנחשפו ב"חדשות 12" וטוען כי נתניהו "ניצל" אותו. "שוחחתי בעניין עם נתניהו ואמרתי לו שאנחנו חייבים לחדול. אנחנו בתקופת בחירות, יש תחרות פנימית, ואין מה לעשות. אז כל אחד משחרר בלי לרצות ובלי להתכוון. הציבור צריך לדעת שאנחנו עובדים יחד, הוכחנו את זה יפה מאוד בשנה האחרונה ומקווה שנוכיח בהמשך. הלחצים על נתניהו יהיו אדירים לא להקים ממשלה איתנו וללכת לגנץ", אמר."אני חושב שיהיה לחץ אטומי שישלול את הלגיטימציה של ממשלת ימין, גנץ יזחל מתחת לחריץ של הדלת. אנחנו צריכים להיות יותר גדולים מגנץ כדי שהאופציה תרד מהשולחן. אני חושב שלכל אנשי המחנה הלאומי, לא חשוב אם תומכים בנתניהו או בנו, תהיה אחריות מאוד גדולה ביום שאחרי שאכן ממשים את המנדט שקיבלנו מהעם, מקימים ממשלה לאומית, מתקנים את מערכת המשפט", טען.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully