וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום שהתגשם: "פולארד" של עמרי אסנהיים נמכרה לגוף השידור היוקרתי canal+

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 14:39

הסדרה הדוקומנטרית "פולארד" של כאן 11, שיצר והפיק עמרי אסנהיים, נמכרה ל-canal+ - ערוץ הכבלים המוביל בצרפת. וכך פינטז אסנהיים עצמו על המכירה עם עלייתה לאוויר בראיון לוואלה! ברנז'ה

כאן 11 עם הצלחה בינלאומית נוספת: הסדרה הדוקומנטרית "פולארד", שהופקה עבור כאן 11 ושודרה בפברואר 2022 נמכרה לגוף השידור היוקרתי canal+. את הסדרה יצר והפיק עמרי אסנהיים וביימו גלעד טוקטלי ושני חזיזה. הסדרה הופקה בידי "סטוריליין הפקות", בשיתוף חברת sMountaintop production.

הסדרה שרטטה בארבעת פרקיה את גלגולה של פרשת פולארד, שנחשפה בשנת 1985, תוך שימוש בחומרי ארכיון נדירים ובמרואיינים שנחשפו לראשונה. הסדרה מסופרת מפיהם של אלו שהכירו מקרוב את סיפורו של ג'ונתן פולארד, צעיר יהודי אמריקאי בעל שאיפות להושיע את ישראל, כשהוא בוגד במדינתו ועל ידי כך מערער את יחסיה של ישראל עם הבכירה שבידידותיה: ארצות הברית.

עם עלייתה לאוויר התראיין אסנהיים בוואלה! ברנז'ה ונשאל על היות הסדרה קורצת לקהל בינלאומי. זו בעצם הכוונה? למכור לרשתות זרות?

אסנהיים השיב: "כשהייתי באמריקה הבנתי כמה התוכן הוא באמת המלך, וכן, חשבתי לעצמי שאולי גם אני אוכל מתישהו לעשות משהו שיתאים לקהל שם. אבל תראה, כשתפסו את פולארד הוא כל הזמן אמר שהמוטיבציה שלו לא הייתה כסף אלא אידיאולוגיה, אז גם המוטיבציה שלי למכור היא אחרת. אני רוצה לראות אם אני מסוגל להביא חומר שמסוגל להיות משודר במונטנה ובאריזונה. אז זה לא שעל כל פריים חשבתי אם יתאים לשם, אבל כן - אחד הדברים שעמדו לנד עיניי זה החלום הזה".

מתוך "פולארד". יח"צ,
מתוך "פולארד"/יח"צ

גילי גאון, מנהלת מחלקת הדוקו, כאן: "מכירת הסדרה המצוינת 'פולארד' היא בבחינת עוד הכרה בינלאומית ביכולת שלנו לספק לצופה תוכן מעשיר, רלוונטי ונגיש, גם מעבר לים, אך חשוב מכך- לצופה הישראלי, שעומד תמיד לנגד עינינו בכל בחירה שאנו עושים. הסדרה זכתה לצפיות ותגובות נלהבות ומצטרפת לשורה ארוכה של פרויקטים של כאן, שנמכרים לחו"ל וקוטפים פרסים על יצירה ישראלית משובחת".

עמרי אסנהיים, יוצר ומפיק הסדרה: "החלום שלי, כשהקמתי את 'סטוריליין הפקות', היה להפיץ את העבודה העיתונאית שלנו אל מעבר לים. עכשיו זה קורה, וזה מרגש מאד. אני רוצה להודות לכאן 11, גוף השידור שהאמין בסיפור מהרגע הראשון ובמיוחד למנהלת המחלקה הדוקומנטרית גילי גאון, לגלעד טוקטלי, חבר ושותף לחלום, שמביים בכישרון אדיר ובמסירות רבה את הפרויקטים של סטוריליין, ולשני חזיזה שביימה אתו את 'פולארד'. תודה גם להדס מוזס-ליכטנשטיין הפועלת ללא לאות כדי להפיץ את הבשורה בחו"ל. בזכותכם הגשמנו את החלום, וזאת רק ההתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully