וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטריות קרות: "מאסטר שף" סוגרת עונה עם הגמר הנמוך בתולדות התוכנית

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 12:19

גמר עונת העשור של "מאסטר שף" מציג עבור קשת 12 את הנתון הנמוך מאז הגיע לישראל. המשדר זכה ל-17% צפייה (ירידה לעומת הגמר הקודם). גם נתוני העונה כולה היו נמוכים יחסית. ולמה בכל זאת מוקדם להספיד את הפורמט?

בתחילת דרכה, עוד בימי ערוץ 2, מאסטר שף זכתה להוביל פעם אחר פעם את טבלאות הצפייה, עם נתוני גמר שלעיתים אף נשקו ל-40 האחוזים

גמר עונת העשור של "מאסטר שף" מציג עבור קשת 12 את הנתון הנמוך מאז הגיע לישראל. המשדר ששודר אמש (שבת) זכה ל-17% צפייה (ירידה לעומת הגמר הקודם שעמד על 19.1%). גם נתוני העונה כולה היו נמוכים יחסית, והובילו לממוצע עונתי של 15.8% - ירידה של כחמישית ממספר הצופים בעונה הקודמת.

כזכור, בתחילת דרכה, עוד בימי ערוץ 2, מאסטר שף זכתה להוביל פעם אחר פעם את טבלאות הצפייה, עם נתוני גמר שלעיתים אף נשקו ל-40 האחוזים. גם אחרי פיצול הערוץ המשיכה מאסטר שף לשמור על מקומה בצמרת התוכניות הנצפות של קשת 12 שנה אחר שנה.

עם זאת ואחרי כל זה, מוקדם להספיד את הפורמט: מאסטר שף שומרת על מעמדה כאחת מ-10 התכניות הנצפות של השנה, ולמרות הירידה עונת העשור הייתה תכנית הבישול הנצפית ביותר השנה.

בהקשר זה ייאמר כי הלל גרדי הוא הזוכה בגמר, לאחר שגבר על יניב שחר שהגיע למקום השני ועל מיכל מוטיל שהגיעה למקום השלישי. גרדי, רווק בן 31, במקור מקיבוץ בית ישראל בירושלים, הוא רועה צאן, מטפל בטבע-תרפיה ומורה יער. לעונת העשור הצטרפה שופטת נוספת - רותי ברודו.

הלל גרדי. רונן אקרמן,
הלל גרדי/רונן אקרמן

מול מאסטר שף שודרה "משחקי השף" של רשת 13 שעמדה על 8.3%. בכאן 11 שודרה "טאבו" שזכתה ל-2.6% צפייה בלבד.

בחדשות: רשת עם 8.4%, קרובה לקשת עם 12.7%. בכאן הסתפקו ב-2.7%. מוקדם יותר: המטה ברשת עם 7.4% - מרחק של 2 נקודות מפגוש את העיתונות.

בערב שבת "אולפן שישי" עם דני קושמרו מובילה את ערב הצפייה כולו ומתחזקת ל12.4% וממשיכה להוביל על 'שישי' שנחלשת ל7.2%; כאן 11 עם 1.4%

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully