וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמי ליטני מונתה לתפקיד מנכ"לית המכון הישראלי לעיתונות

וואלה! ברנז'ה

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 10:20

ליטני, סגנית עורכת עיתון "הארץ" לשעבר, מונתה למנכ"לית המכון ותחליף בתפקידה את העיתונאי גולן יוכפז

המכון הישראלי לעיתונות מודיע היום (חמישי) על מינויה של תמי ליטני למנכ"לית המכון. ליטני שימשה במשך כשלושה עשורים במגוון תפקידי עריכה בעיתון הארץ ובתפקידה האחרון כיהנה כסגנית עורך העיתון עד שנת 2009. קודם לכן ערכה ליטני את גיליון יום שישי ואת מדור הדעות בעיתון, ושימשה כסגנית עורך המוסף השבועי, עורכת חדשות ומתרגמת.

עם סיום עבודתה בעיתון "הארץ" הצטרפה ליטני להוצאת כתר כעורכת ספרי העיון, ולימדה בחוג לתקשורת במכללת ספיר. בשנים האחרונות, חברה ליטני בעמותה ומשמשת חברת הוועד המנהל של פסטיבל דוקאביב לסרטים דוקומנטריים. היא בין מייסדי "שומרים", המרכז לתקשורת ודמוקרטיה, והייתה מצוות ההקמה של המכון הישראלי לעיתונות.

המכון הישראלי לעיתונות הוקם לפני כשנתיים, על ידי שופטת ביהמ"ש העליון בדימוס דליה דורנר, במטרה לחזק את חופש העיתונות ולהחזיר את אמון הציבור בתקשורת בישראל. המכון מתמקד בחינוך בני נוער, בהגברת המודעות לצורך בעיתונות-חופשית ולצריכה ביקורתית של תקשורת. האזינו לפודקאסט המכון "תיקטוק" בוואלה! ברנז'ה.

תמי ליטני. באדיבות המצולם, באדיבות המצולמים
תמי ליטני/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולם

נשיאת המכון הישראלי לעיתונות, שופטת ביהמ"ש העליון בדימוס, דליה דורנר, בירכה על מינויה של ליטני ואמרה: "אני שמחה מאוד על מינויה של תמי לתפקיד מנכ"לית המכון, שהלך והתבסס בשנתיים האחרונות מאז הוקם. הניסיון העשיר שתמי מביאה עימה, לצד מסירותה, יהוו תרומה משמעותית למכון. אני מבקשת להודות למנכ"ל היוצא גולן יוכפז, על תרומתו למכון, ולאחל לו הצלחה בתפקידו החדש כמנכ"ל תאגיד השידור הישראלי".

תמי ליטני, מנכ"לית המכון הישראלי לעיתונות: "אני מודה לנשיאת המכון, השופטת דורנר ולצוות המכון על האמון, ומקווה שנרחיב את פעילותו הברוכה של המכון הישראלי לעיתונות בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully