וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איים על דנה וייס ועל מנדלבליט וירצה רק חודשיים וחצי עבודות שירות

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 14:15

הפרקליטות הגיעה להסדר טיעון עם תושב רחובות, עמי מסיקה, לאחר שהואשם כי איים על העיתונאית דנה וייס ועל היועץ המשפטי לממשלה דאז אביחי מנדלבליט. במסגרת ההסדר, מסיקה ירצה חודשיים וחצי בעבודות שירות

מה שהתחיל בשני כתבי אישום, בגין איומים על עיתונאית חדשות 12, דנה וייס וכן בעבירות איומים טלפוניים על היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הסתיים אתמול (שלישי) בהסדר טיעון מקל אליו הגיע הסנגור עו"ד בועז קניג שהוצג בבית המשפט בראשון לציון, לפיו מסיקה יודה במיוחס לו ויוטלו עליו חודשיים וחצי עבודות שירות.

כזכור נגד עמי מסיקה, תושב רחובות, הוגשו שני כתבי אישום, האחד שאיים על על עיתונאית חדשות 12, דנה וייס, כאשר על פי כתב האישום, מסיקה הצטרף לקבוצת ווטסאפ בשם "כולנו נגד הבג"ץ" ושם פורסמה על ידי אדם אחר תמונה ערוכה של וייס כשהיא עומדת בבית עלמין ונטען כי מסיקה הוסיף וכתב מתחת לתמונה: "בקרוב נשים את האבן שלה שם!".

מהדורת חדשות 12 - 6 באוגוסט 2022, מבצע עלות השחר, דנה ויס. קשת 12, צילום מסך
מהדורת חדשות 12 - 6 באוגוסט 2022, מבצע עלות השחר, דנה ויס/צילום מסך, קשת 12

מספר חודשים לפני כן, הוגש נגד מסיקה כתב אישום בעבירות איומים טלפוניים והטרדה באמצעות מתקן בזק על היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. בין השאר נטען כי הוא שלח רצף של הודעות נאצה בווטסאפ ליועץ המשפטי לממשלה, שמספר הטלפון האישי שלו הופץ באחת הקבוצות.

בכתב האישום נטען נגדו, כי הוא כתב למנדלבליט: "אני מאחל לך שימותו לך ילדים ואשתך ויהיה לך סרטן. אתה עבריין ראש ארגון פשע. לשפוט אתכם מאסר עולם ללא שחרור. שוב אני אומר אנחנו נשפוט אותכם אחד אחד. חרא עליך ועל בית המשפט בזיון" וכן הוא צירף להודעה תמונה של מנדלבליט במדי אסיר וכתב "הגיע הזמן מנדלבליט לספסל הנאשמים".

אביחי מנדלבליט בטקס הפרידה מתפקיד היועץ המשפטי לממשלה, 1 בפברואר 2022. קונטקט, צילום מסך
אביחי מנדלבליט בטקס הפרידה מתפקיד היועץ המשפטי לממשלה, 1 בפברואר 2022/צילום מסך, קונטקט

בנוסף, מסיקה צירף להודעתו צילום מסך מפרסום בפייסבוק שכותרתו, "לזכור ולא לשכוח את המשת"פים" ותחתיו תמונות של ישראל קסטנר ונכדתו, ח"כ מירב מיכאלי, וכן של ח"כ יאיר לפיד. "זרע לא יהודי אתם, במוצ"ש אנחנו מול ביתך", נכתב בהודעות הוואטסאפ.

כאמור, הסנגור, עו"ד בועז קניג, הצליח לאחר משא ומתן, להגיע להסדר טיעון עם התביעה המשטרתית, שטענה בתחילה שכתב האישום הקודם בעניין מנדלבליט לא הרתיע את מסיקה מלכתוב "איחולי מוות" גם לדנה וייס וסוכם כי מסיקה יודה במיוחס לו יורשע וייגזרו עליו חודשיים וחצי עבודות שירות. אתמול הוצג בפני בית המשפט ההסדר ואושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully