וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות לפני שידור תחקיר "רגע האמת", ברשת 13 גנזו קטע בהשתתפות גדעון סער

עודכן לאחרונה: 13.11.2022 / 11:34

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בעקבות לחץ שהופעל על רשת 13, קטע בו נראות קריאות נגד שר המשפטים סער הורד מהתחקיר - זאת ללא הסכמתה של סיון כהן סבן. רשת 13: "התכנית נערכה עד סמוך למועד השידור"

פרומו רגע האמת/רשת 13
המעניין הוא שלמגישת התוכנית והעומדת מאחורי התחקיר, סיון כהן סבן, לא היה חלק בשינוי והוא נעשה "מעל ראשה". עוד יצוין כי גם בקטע שכבר שודר בפרומו, הלוגו של "המחנה הממלכתי" טושטש

שעות לפני שידור "תחקיר הפדופילים" שפתח את העונה החדשה והראשונה של תוכנית התחקירים "רגע האמת", קטע צפייה משמעותי בו מצולם שר המשפטים גדעון סער נואם תחת קריאות לבדוק את הפרשה - נגנז, ולא שודר - כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

ניתן היה לראות בכך, אולי, החלטה מערכתית לגיטימית - אלא שכמה שניות מהקטע אף שודרו במסגרת הפרומו לתוכנית במהלך השבוע שקדם לשידור התחקיר, כך שנראה כי עורכי התוכנית מצאו בה טעם ותרומה לתזה שהועלתה בתחקיר. כאמור, שעות לפני השידור התבקש מפיק הסדרה רם לנדס על ידי רשת 13 "לחתוך" את הקטע המדובר, שעשוי היה "לגרום נזק" ל"בכירים במפלגה". לוואלה! ברנז'ה נודע עוד כי הבקשה הגיעה בעקבות לחץ שהופעל מטעם בכירים ב"מחנה הממלכתי".

המעניין הוא שלמגישת התוכנית והעומדת מאחורי התחקיר, סיון כהן סבן, לא היה חלק בשינוי והוא נעשה "מעל ראשה". עוד יצוין כי גם בקטע שכבר שודר בפרומו, הלוגו של "המחנה הממלכתי" טושטש.

גדעון סער מתוך "רגע האמת" נובמבר 2022. מתוך "רגע האמת" רשת 13, צילום מסך
הקטע שצונזר. שר המשפטים סער/צילום מסך, מתוך "רגע האמת" רשת 13

התוכנית החדשה של רשת 13 "רגע האמת" בהגשת כהן סבן שודרה בשבוע שעבר והשיגה נתון צפייה גבוה של 10.5% במשקי הבית היהודים. במסגרת התחקיר התחקתה כהן סבן אחר "פרשת הפדופילים" ששנחשפה ב-2019 על ידי מאור צור, אז כתב הפלילים של חדשות 13, ובמרכזה "צייד פדופילים" אשר שכנע לא מעט אישים מוכרים - בהם חברי כנסת - להיפגש עמו, וניסה לסחוט אותם לאחר מכן.

מרשת 13 נמסר בתגובה: "התכנית נערכה עד סמוך למועד השידור כדי למנוע פגיעה בצד שלישי שלא נראה בפרומו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully