וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית, מדובר בפלופ: "הקבוצה" של קשת מפסידה למשחקי השף

עודכן לאחרונה: 16.11.2022 / 15:38

הפורמט החדש של קשת 12 שהושק עם נתון נמוך ומאז רק צלל, נוחל כישלון ויורד מתחת לקו עשרת האחוזים. משחקי השף ברשת 13 מובילה את ערב השידורים עם 11.9% ומושכת איתה גם את החדשות והלייט נייט. וכמה צפו במשדרי השבעת הכנסת?

עידו רוזנבלום בטריילר לריאליטי השידוכים "הקבוצה" של קשת 12 בהנחייתו ובעריכת יורם זק/קשת 12
אתמול התוכנית כבר הפסידה בפער ל"משחקי השף" של רשת שהובילה את ערב השידורים עם עלייה של 35% מהפרק הקודם ו11.9% צפייה במשקי הבית היהודים

עכשיו זה רשמי: הפורמט החדש של קשת 12 "הקבוצה" נוחל כישלון בקרב על היקף הצפייה ויורד אמש (שלישי) לנתון של 8.9% צפייה. התוכנית הושקה לפני כשבועיים עם נתון נמוך (במושגי קשת) של 13.9%, והפרק השני כבר איבד כרבע מכוחו ונותר צמוד לתוכנית החדשה של סיון כהן "רגע האמת" ששודרה ממול. אתמול התוכנית כבר הפסידה בפער ל"משחקי השף" של רשת שהובילה את ערב השידורים עם עלייה של 35% מהפרק הקודם ו11.9% צפייה במשקי הבית היהודים.

ההערכות כעת הן כי "הקבוצה" - פיתוח עצמאי של עורך "האח הגדול" לשעבר יורם זק, שהיה גם ממפתחי הריאליטי של קשת "2025" שנחשב לכישלון מסחרי - כבר לא תקבל אור ירוק לעונה נוספת, והסיבה היחידה להישארותה בפריים ראשון (הרצועה הנצפית ביותר בפריים טיים) היא משחקי המונדיאל שעתידים גם ככה למשוך קהל צופים רחב לעבר כאן 11 ולהותיר את קשת עם קהל נשי בעיקרו.

כצפוי, מי שעוד נהנית ברשת 13 מהיחזקות הפריים היא רצועת החדשות, כאשר המהדורה המרכזית של חדשות 13 מתייצבת על 8.2% ואילו זאת של חדשות 12 על 14.3% - פער קטן לעומת היחס הרגיל בין הערוצים. חדשות כאן 11 עם 4.9%.

משחקי השף | ההבטחה של אסף גרניט. רשת
משחקי השף | ההבטחה של אסף גרניט/רשת

הצינור שוב עוקפת את פינס

מוקדם יותר אתמול, צמידות יחסית בין הערוצים גם במשדרי החדשות בעקבות הפיגוע באריאל: בערוץ 12 צפו במשדר 3.1% ובערוץ 13 2.5%.

משדר השבעת הכנסת בחדשות 13 זכה ל-3% ובערוץ 12 ל-5.3%.

התוכנית "אזור בחירה" בהגשת אילה חסון השיגה 7.4% - נתון קרוב ל"תוכנית חיסכון" של קשת (9.9%).

גם בלייט נייט ברשת 13 הושפעו מההובלה בפריים טיים כאשר "הצינור" עם גיא לרר משיגה 6.8% ועוקפת את "ערב טוב עם גיא פינס" שמתייצב על 6.2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully