וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאגיד השיק את מבצע שידורי המונדיאל; הערכות: אחוזי הצפייה יעלו לעומת הקודם

עודכן לאחרונה: 16.11.2022 / 12:55

תאגיד השידור יעביר לראשונה בהיסטורית השידורים בישראל את שידורי גביע העולם בכדורגל מאולפן מיוחד שיוקם בקטאר. ההערכה היא שמאחר ומדובר במונדיאל בחורף, היקף הצפייה יעלה. בתאגיד השיקו במסע"ת גם את "כאן BOX" - אפליקציה לטלוויזיות החכמות

התקציב ששולם לפיפא עבור זכויות השידור למשחקים מוערך בכ-30 מיליון שקל, זאת מתוקף ההסכם שנחתם עם רשות השידור

במסיבת עיתונאים באצטדיון בלומפילד ביפו, השיק הבוקר (רביעי) תאגיד השידור הישראלי את מבצע שידורי מונדיאל 2022, שישודרו במהלך החודש הקרוב בכאן 11, בכאן רשת ב', במכאן בערבית ובדיגיטל של התאגיד. באירוע נחשף האולפן המשוכלל של כאן בקטאר, שצופה אל אזור האוהדים הבינלאומי.

כאמור, התאגיד יעביר לראשונה בהיסטורית השידורים בישראל את שידורי גביע העולם בכדורגל מאולפן מיוחד שיוקם בקטאר. מבצע השידורים יחל ביום ראשון הקרוב, 20 בנובמבר ב-16:45. במסגרת מבצע השידורים, שבו ייקחו חלק עשרות שדרים, פרשנים, כתבים ואנשי צוות ישודרו חמישים-ושישה משחקים בכאן 11, באיכות 4K באפיק 511, ו-60 משחקים ישודרו בכאן דיגיטל באתר ובאפליקציה.

שידורי המונדיאל נחשבים לאחד מעוגני הרייטינג החשובים של תאגיד השידור, וההיערכות אליהם בהתאם. הפעם הוחלט בתאגיד למכור את זכויות השידור למשחקים לערוצים האחרים במודל חדש המציג יתרון משמעותי לערוצי הברודקאסט (קשת, רשת, 9 ו-14). המטרה כמובן: הרחבת החשיפה לקהל הרחב, תוך כיסוי חלק מעלויות הרכישה מול פיפא.

התקציב ששולם לפיפא עבור זכויות השידור למשחקים מוערך בכ-30 מיליון שקל, זאת מתוקף ההסכם שנחתם עם רשות השידור.

נקודה מעניינת נוספת: לראשונה, מדובר במונדיאל חורף (21 בנוב' - 18 בדצמ'), מה שעתיד, אולי, להעלות את היקף הצפייה במשחקים - ולשכנע גם את ערוצי השידור באטרקטיביות שלהם. מי שיעמוד בראש הפקת שידורי המונדיאל הוא המפיק הראשי של התאגיד קובי נוסבאום.

אולפן המונדיאל של כאן 11. יח"צ, כאן 11,
אולפן המונדיאל של כאן 11/יח"צ, כאן 11
בתאגיד נערכים לשדר 56 מתוך 64 משחקים על גבי מסך כאן 11 ו-60 משחקים בדיגיטל. רשת 13 קנו 4 משחקים וצ'רלטון קנו 4 משחקים נוספים, שישודרו בכאו דיגיטל במקביל

בתאגיד נערכים לשדר 56 מתוך 64 משחקים על גבי מסך כאן 11 ו-60 משחקים בדיגיטל. רשת 13 קנו 4 משחקים וצ'רלטון קנו 4 משחקים נוספים, שישודרו בכאו דיגיטל במקביל.

לפי ההסכם עליו חתום התאגיד, הוא אינו יכול למכור את משחק הפתיחה ואת "שלב הנוקאאוט" (חצאי הגמר והגמר). במונדיאל הקודם עמדו למכירה גם שמינית הגמר ומשחק משלב הבתים (גרמניה-שוודיה) - אותם שידרה קשת. במונדיאל הקרוב כאמור, משחקים אלו לא יימכרו, ובתאגיד מנסים בכל זאת לשכנע שחקנים בשוק בכדאיות הרכישה.

מעבר לשמיניית המקבילים, לפי המכרז, הוצעו למכירה חבילת תקצירים - ספוטים יומיים של מספר שניות עד דקה, וכן תקציר מורחב - מכל המשחקים. בנוסף הציע התאגיד מוצר של "שידורים חוזרים", לגופי שידור שהיו מעוניינים בכך.

"יקום התוכן" של כאן בטלוויזיות החכמות

בתוך כך, בתאגיד השיקו במסע"ת גם את "כאן BOX" - אפליקציה לטלוויזיות החכמות, שתאפשר צפייה בחינם בכל התכנים של התאגיד, ללא פרסומות.

באפליקציה יועברו בשידור חי שידורי כאן 11, כאן חדשות, כאן חינוכית, 'מכאן' רשתות הרדיו של התאגיד ויונגש כל תוכן הסטרימינג של כאן - המפקדת, טהרן, נועה קירל באירוויזיון, קופה ראשית ועוד. אפליקציית כאן BOX היא אפליקציית הטלוויזיות החכמות הראשונה בישראל עם אזור שלם שיוקדש לתכנים בשפה הערבית מבית היוצר של מכאן: תוכניות אקטואליה, סדרות מקור וסדרות הרשת המצליחות בערבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully