וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1600 עיתונאים הגיעו לכנס התקשורת הגלובלי. ומי ייצג את ישראל?

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 14:06

כ-1600 עיתונאים מרחבי העולם הגיעו להשתתף בכנס התקשורת הגלובלי הראשון באבו דאבי. ראש סוכנות הידיעות האמירתית המפיקה את האירוע, ג'לאל אל רייסי: "מקווים להגדיל נוכחות ישראלית"

כ-1600 עיתונאים מרחבי העולם הגיעו בשבוע שעבר להשתתף בכנס התקשורת הגלובלי אשר באבו דאבי הראשון. הכנס אורגן והופק על ידי סוכנות הידיעות הלאומית של האמירויות, WAM וקבוצת ADNEC.

לפי המארגנים, "מטרת הכנס היתה ליצור מרחב משותף ודיאלוג בין נציגי תקשורת בתחומים השונים, ליצור שיתוף טכנולוגיות ושיתופי פעולה". הכנס כלל הרצאות, סדנאות לאנשי תקשורת צעירים ואירוע חתימה מיוחד על הצהרת סובלנות שנחתם על ידי נציגי התקשורת במעמד שר הסובלנות של האמירויות, שייח נהאיין אל מובארכ אל נהאיין. סוכנות הידיעות הישראלית TPS - Tazpit Press Service היתה המציגה הישראלית היחידה באירוע, והוזמנה במיוחד על ידי סוכנות WAM, המקיימת עימה הסכם שותפות.

לקראת סוף הכנס, ראיינה נציגת הסוכנות הישראלית את ראש סוכנות הידיעות האמירתית, ג'לאל אל רייסי, שאמר בין היתר: "ראינו מספרים גדולים של משתתפים ושל נציגות מרחבי העולם, זהו הכנס הראשון שאנו מארגנים, ואנו מצפים לקיים אותו בעתיד במספרים גדולים אף יותר".

סוכנות הידיעות הישראלית TPS. באדיבות המצולם, תמונות גולשים
סוכנות הידיעות הישראלית TPS/תמונות גולשים, באדיבות המצולם

על רקע ציון שנתיים להסכמי אברהם, הוסיף אל ראיסי כי הוא מאמין שבשנה הבאה תהיה נוכחות ישראלית רחבה יותר "גם בקרב המציגים וגם בדוברים. אנו מאמינים שבזכות הגשרים שאנו בונים בין מדינות שונות ובין האמירויות לישראל, נוכל לעשות הרבה דברים כאלה כשמדברים יחד ובונים אירוע כאלה, ומדגישים את חשיבות הדיאלוג".

סוכנות הידיעות הישראלית TPS, בכנס התקשורת באבו דאבי. באדיבות המצולם, תמונות גולשים
סוכנות הידיעות הישראלית TPS, בכנס התקשורת באבו דאבי/תמונות גולשים, באדיבות המצולם

סוכנות הידיעות הישראלית TPS פועלת בניהולו של אמוץ אייל משנת 2010 כאשר היא נרשמה בצורה רשמית בשנת 2012 ולכן מציינת בימים אלו עשור להיווסדה.

הסוכנות חברה בפורום סוכנויות הידיעות העולמית, ובעלת קרוב למאה לקוחות בישראל ורחבי העולם בנוסף ל8 הסכמי שיתוף פעולה עם סוכנויות בינלאומיות (אמריתים, אזרביג'אן, ארמניה, רומניה, צפון מקדוניה, ספרד, בולגריה, ושיתוף פעולה ללא הסכם חתום בגלל המלחמה עם אוקראינה).

הסוכנות מספקת חומרים ומידע יומיומי במגוון התחומים מישראל לכל הלקוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully