וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטייף קשרה בין מינוי בן גביר לפיגוע - והושעתה

עודכן לאחרונה: 23.11.2022 / 12:37

"השוטרים והלוחמים שייפגעו יירשמו על שמך", הוסיפה בטוויטר, והושעתה מסיקור הפיגוע עד הודעה חדשה. שטייף לוואלה! ברנז'ה: "כנראה שמה שמותר לברדוגו ועמית סגל גם בגלי צה"ל, לי אסור". לדבריה, היא מקבלת איומים על חייה

כתבת הפלילים של גלי צה"ל הושעתה הבוקר (רביעי) מסיקור הפיגוע שהתרחש הבוקר בירושלים, זאת בעקבות דיווח וציוץ בו כתבה כי "השוטרים והלוחמים שייפגעו יירשמו על ידך" כשהכוונה לשר לביטחון הפנים המיועד איתמר בן גביר.

"אי אפשר להפריד בין האירוע לבין המשא ומתן הקואליציוני והרצון למנות מישהו מסוים לתפקיד ניהול משרד מסויים"', אמרה שטייף. שטייף ציטטה בשידור לכאורה ידיעה מרשת ב' לפיה בן גביר אומר שימשיך גם כשר לבט"פ לעלות על הר הבית, והוסיפה שכידוע בעבר גורמת להסלמה על הר הבית. ומי שמשלמים מחיר הם השוטרים והלוחמים. "השוטרים והלוחמים שייפגעו יירשמו על ידך", הוסיפה, כשהכוונה לאיתמר בן גביר.

בעקבות הדברים, החליטה ממלאת מקום מפקדת גל"צ גלית אלטשטיין להשעותה מסיקור הפיגוע עד הודעה חדשה, ונתנה הוראה לעורכי התוכניות שלא להעלותה לשידור.

לדברי שטייף היא מקבלת מהבוקר עשרות איומים על חייה.

הדס שטייף. אתר רשמי, פלאש 90
הדס שטייף/פלאש 90, אתר רשמי

"מי פה המסית באמת"

מגלי צה"ל נמסר בתגובה: "הדיווח של הדס שטייף ששודר הבוקר בגלי צה"ל נמצא בבירור. הכתבת התבקשה לא לשדר בענייני הפיגוע עד תום הבירור".

שטייף מסרה בתגובה לוואלה! ברנז'ה: "השידור שלי ברדיו היה ציטוט של אדם מוכר שדיבר איתי דקות קודם בטלפון וזה מה שאמר. הטעות שלי הייתה שלא אמרתי שזה ציטוט. כך זה בשידורים חיים. כנראה שמה שמותר לברדוגו ועמית סגל גם בגלי צה"ל. לי אסור".

לדבריה, "כמות האיומים שקיבלתי מהבוקר על חיי מעידה מי פה המסית באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully