וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חוזר הניגון: "הליכוד מעוניין לסגור את תאגיד השידור הציבורי"

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 20:31

לפי הדיווח, מסרים בנושא הועברו לשותפות קואליציוניות, הפעם ללא התנגדות כפי שהייתה ב-2017 לכחלון. בעבר, כשנתניהו נשאל כיצד איפשר את הקמת התאגיד, הוא אמר כי הוא "מצטער על הקמת התאגיד, זה חמק לי בצוק איתן"

טלי מורנו ומיכל רבינוביץ', מגישות חדשות הערב בכאן 11. יח"צ, כאן 11,
התמקדות בחדשות. מגישות כאן 11/יח"צ, כאן 11

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, דיווח הערב (ראשון) כי הליכוד מעוניין לסגור את תאגיד השידור הציבורי. לפי הדיווח, מסרים בנושא הועברו לשותפות קואליציוניות, הפעם ללא התנגדות כפי שהייתה ב-2017 לכחלון, אז בשבתו כשר האוצר וכדמות המתונה בממשלה.

כזכור, את הקמת תאגיד השידור לפני למעלה מחמש שנים ליוו מהרגע הראשון קריאות בליכוד למנות את אנשי שלומם לתפקידים, ומשלא התקיימו משאלותיהם, ניסו אף למנוע את הקמתו. זכורה במיוחד אמירה של שרת התרבות אז מירי רגב, שאמרה "מה שווה התאגיד אם אנחנו לא שולטים בו?".

מאוחר יותר, כשנתניהו נשאל כיצד איפשר לשר התקשורת אז ארדן להעביר את החוק לסגירת רשות השידור והקמת התאגיד, ואמר כי הוא "מצטער על הקמת התאגיד, זה חמק לי בצוק איתן".

החשש בתאגיד כעת הוא כי במסדרונות הפוליטיים ינסו לקדם חוק שיתמקד בצמצום תקציבי או סגירה של חטיבת החדשות של כאן 11 הכוללת גם את רשת ב', ולא בהכרח בלוח השידורים הכללי הכולל את מחלקות הדרמה והדוקו - הנחשבות להצלחה ציבורית.

מהליכוד נמסר בתגובה כי "הנושא לא עלה במו"מ. סירבו להתייחס לשאלה מה עמדתם בנושא". בתאגיד בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully