וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר מערכת וואלה, איש התקשורת ירון אחר מת בתאונה בשרון

עודכן לאחרונה: 28.11.2022 / 12:17

אחר, בן 52, היה העורך האחראי בערוץ השיווק והדיגיטל של אתר וואלה, בעברו שימש כמשנה למנכ"ל קבוצת הג'רוזלם פוסט וכסמנכ"ל ynet ואתר תפוז. הוא נפצע אנושות בתאונה בעת שרכב על אופנוע. מנכ"ל וואלה עידן אלרום: "ההתלהבות מהעשייה הייתה חלק אינהרנטי באישיותו"

ירון אחר. באדיבות המצולמים
ירון אחר/באדיבות המצולמים
"ירון גם היה חבר טוב ואיש סוד שתמיד ידע מה להגיד ובעיקר מה לכתוב גם כשאין מילים. ליבנו ותנחומינו למשפחה ולחברים שכבר מתגעגעים כל כך. ירון, תחסר לכולנו"

איש התקשורת והשיווק, חבר מערכת וואלה ירון אחר, נהרג אתמול (ראשון) בתאונת דרכים בשרון. אחר נפצע אנושות בתאונה בעת שרכב על אופנוע, בכביש 531 ליד כפר שמריהו. מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן. תושב השרון בשנות ה-60 לחייו שהיה מעורב בתאונה עוכב לחקירה במשטרה. אחר, בן 52 במותו, הניח אחריו אישה ושלושה ילדים.

אחר שימש בשנה האחרונה כעורך האחראי בערוץ השיווק והדיגיטל של אתר וואלה. לפני כן, בשנת 2016 שימש כמשנה למנכ"ל קבוצת הג'רוזלם פוסט, ובתקופתו בקבוצה הושק אתר חדש לספורט 1 והושקו אפליקציות חדשות למעריב ולג'רוזלם פוסט. בתפקידיו הקודמים שימש גם כסמנכ"ל ynet ואתר הפורומים "תפוז". בנוסף, ייסד ומכר את אחד מאתרי הקניות החברתיות הראשונים בישראל - "ביג דיל", וייסד את אתר הלוחות של קבוצת ידיעות win-win.

בין יתר עיסוקיו, אחר שימש גם ככמרצה לשיווק דיגיטלי וליזמות במרכז הבינתחומי הרצליה, וייעץ לארגונים בפיתוח אסטרטגיה עסקית ודיגיטלית. לפני שש שנים פרסם יחד עם אתגר שפיבק את הספר "שיווק (בעידן) דיגיטלי", הסוקר את השיטות להצלחה בעולם הדיגיטלי.

מנכ"ל וואלה עידן אלרום מסר: "אנחנו אבלים וכואבים את הליכתו בטרם עת של ירון אחר, מעמודי התווך של האינטרנט והשיווק בישראל. אדם מוכשר, שנון, אהוב וטוב לב שההתלהבות מהעשייה היו חלק אינהרנטי באישיות הייחודית שלו. ירון גם היה חבר טוב ואיש סוד שתמיד ידע מה להגיד ובעיקר מה לכתוב גם כשאין מילים. ליבנו ותנחומינו למשפחה ולחברים שכבר מתגעגעים כל כך. ירון, תחסר לכולנו.
אוהב אותך".

ד"ר יובל גוז'נסקי, ראש המחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר מסר: "ירון אחר לימד במחלקה לתקשורת בספיר משנת 2014 וגידל דורות של אנשי שיווק מצוינים. ירון היה מרצה אהוב ומעורר השראה עם כריזמה מתפרצת. ירון ליווה סטודנטים גם אחרי סיום הלימודים וסייע להם להיות "תותחי שיווק". כולנו המומים וכואבים את לכתו בטרם עת. תרומתו למחלקה לתקשורת ולסטודנטים לא תסולא בפז".

ההלוויה תתקיים היום בשעה 15:00 בבית העלמין פרדס חיים, כפר סבא.

יהי זכרו ברוך.

רבים בענף השיווק והדיגיטל ספדו לו היום. הנה חלקם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully